FANDOM

Zunō
Zunō w swojej siedzibie, DBS, odc. 031.jpg
ズノー
Zunō
Imię w anime Brak polskiej wersji.
Imię w mandze Brak polskiej wersji.
Inne imiona Wielki Zunō
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze DBS, rozdział #007
Debiut w anime DBS, odcinek #030[1]
Występuje Dragon Ball Super Logo.png
Rasa Nieznana
Zginął Brak danych
Pochodzenie Nieznane
Miejsce zamieszkania Zunō
Poziom bojowy Nieznana
Głos Keiichi Sonobe
Znaczenie imienia „ノー, zunō” pochodzi od japońskiego „頭脳, zunō”, czyli „mózg, umysł, intelekt”. Imię jest aluzją do szerokiej wiedzy, jaką postać ta posiada.
Pokrewieństwa
  • Słudzy Zunō (asystenci)
  • Zunō (jap. ズノー [Zunō], pl. w anime brak polskiej wersji, pl. w mandze brak polskiej wersji, fr. ?, ang. ?) – wszystkowiedząca istota z Siódmego Wszechświata. Żyje we dworze usytuowanym pośrodku małej, porośniętej jesiennym lasem planety. Zna odpowiedź na każde pytanie. Wiele osób umawia się z nim, aby uzyskać odpowiedź na swoje pytanie.

    WyglądEdytuj

    Zunō jest niezwykle duży, ma wielkiej głowie i obwisłe uszy, przypomina ogromnego niemowlaka. Lata w specjalnym urządzeniu.

    ZachowanieEdytuj

    Spokojny, opanowany, mówi ze śpiewnym akcentem, lubi młode, ładne kobiety, które faworyzuje dając im więcej pytań, precyzyjny jeśli chodzi o pytania.

    Dragon Ball SuperEdytuj

    Saga Selekcyjnego Turnieju Sztuk Walki Bogów ZniszczeniaEdytuj

    Przybywają do niego Bulma i Jaco, chcąc zapytać o super smocze kule. Pierwszy pytanie zadaje Jaco. Kosmiczny policjant chce poznać rozmiar biustu Bulmy, czym wyczerpuje swój limit próśb. Następnie dziewczyna, której przysługują trzy pytania, marnuje dwa pierwsze, po czym prosi Zunō o szczegółowe informacje o super smoczych kulach oraz gdzie znajduje się ostatnia.

    Saga Trunksa z przyszlościEdytuj

    Zunō wyjawia Zamasu wszystko o super smoczych kulach i możliwościach spełniania życzeń.

    CiekawostkiEdytuj

    • By odpowiedział na pytanie, trzeba go pocałować w policzek. Wyjątek stanowi Zamasu, który dostał odpowiedzi na swoje pytania, bo groził mędrcowi śmiercią.
    • Kobiety mają trzy pytania, mężczyźni jedno. Ładnym, przypadającym Zunō do gustu kobietom przysługuje więcej pytań.
    • Na rozmowę z nim trzeba czekać ok. siedem lat[2].
    • Zunō każde zadane mu pytanie traktuje jako zadaną mu prośbę, np. „I naprawdę znasz odpowiedź na każde pytanie?”.
    • Według Zunō, Bulma ma 84,3 centymetra obwodu w biuście.

    GaleriaEdytuj

    PrzypisyEdytuj

    1. Zunō pierwszy raz pojawia się w zapowiedzi następnego odcinka.
    2. Tyle czekał kosmiczny przestępca.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki