FANDOM

Zbrojny Oddział Coolera
Symbol oddziału Coolera.jpg
クウラ機甲戦隊
Kuura Kikō Sentai
Czym się zajmuje Wykonywanie rozkazów Coolera
Założyciel Cooler
Członkowie
  • Kapitan Sauzer
  • Dōre
  • Neiz
  • Nadal istnieje tak, w Piekle
    Na jakiej planecie się znajduje gdzie był dawniej nie wiadomo, obecnie Piekło
    Pojawia się w LogoDBZ.jpgLogoDBGT.png

    Zbrojny Oddział Coolera (jap. クウラ機甲戦隊 [Kuura Kikō Sentai], pl. w anime brak polskiej wersji, pl. w mandze nie pojawia się, fr. ?, ang. Cooler's Armored Squadron) – stworzony do wykonywania zadań specjalnych oraz uniżonej służby wielkiemu Coolerowi oddział wojowników. Ich przeznaczeniem jest wykonywać polecenia swojego pana i, jeśli zajdzie taka potrzeba, zginąć w jego obronie.

    Zbrojny Oddział Coolera liczy trzech członków: Dōrego, Neiza i ich przywódcę, Kapitana Sauzera. Wraz z Coolerem podbijali oni planety dla Kosmicznej Organizacji Handlu. Oddział został zniszczony po przybyciu na Ziemię, gdzie Wojownicy Z bez większych przeszkód rozprawili się z jego członkami. Pierwszy raz drużyna pojawia się w filmie piątym Dragon Ball Z zatytułowanym Niezwykle potężny kontra potęga. Jego członkowie występują również w dwunastym filmie DBZ oraz w serii Dragon Ball GT podczas sagi Super #17.

    Kapitan Sauzer mówi Coolerowi o tragedii, jaka spotkała jego młodszego brata Freezera.jpg

    Kapitan Sauzer mówi Coolerowi o tragedii, jaka spotkała jego młodszego brata Freezera

    Taniec prezentacyjnyEdytuj

    Przed każdym przedstawieniem się tradycją oraz rytuałem jest taniec powitalny, podobnie jak to ma w zwyczaju Specjalny Oddział Ginyū. A oto kolejne jego etapy:

    GaleriaEdytuj

    s

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki