FANDOM

Zachodnia Kaiōshin
Zachodnia Kaioshin (1).JPG
西の界王神
Nishi no Kaiōshin
Imię w anime Bogini Strefy Zachodniej
Imię w mandze ?
Inne imiona Western Supreme Kai
Płeć Kobieta
Debiut w mandze Rozdział #509
Debiut w anime DBZ, odcinek #277
Występuje LogoDBZ.jpg
Rasa Kaiōshin
Zginęła 1. Została zabita przez Majin Bū.
Pochodzenie Świat Kaiōshinów
Miejsce zamieszkania Niebo[1]
Poziom bojowy Nieznana
Głos Hiromi Tsuru
Znaczenie imienia „Nishi no Kaiôshin”, to po japońsku „zachodnia bogini królów świata”.
Pokrewieństwa
  • Dai Kaiōshin (zwierzchnik)
  • Północny Kaiōshin (kolega)
  • Południowy Kaiōshin (kolega)
  • Wschodni Kaiōshin (kolega)
  • Zachodni Kaiō (podwładny)
  • Zachodnia Kaiōshin (jap. 西の界王神 [Nishi no Kaiōshin], pl. w anime Bogini Strefy Zachodniej, pl. w mandze ?, fr. La Déesse de la Zone Ouest, Le Kaio Shin du Ouest, ang. Western Supreme Kai) – jedna z pięciu Kaiōshinów teraźniejszości, jedyna kobieta wśród ówczesnych bogów. Pod jej jurysdykcją znajdowała się zniszczona przez Majin Bū Zachodnia Galaktyka Siódmego Wszechświata.

    Wygląd i charakterEdytuj

    Zachodnia Kaiōshin ma długie białe włosy, ubrana jest zawsze w swój zwyczajowy kaiôshiński strój krojem przypominający staroarabskie bądź staroperskie szaty noszone dawniej przez możnych. Bogini ma niezwykle piękną kremowo-różowawą skórę, odcieniem przypominającą kwitnący kwiat wiśni. Ze wspomnień Wschodniego Kaiōshina można wywnioskować, że Zachodnia była bardzo miłą, pogodną i dobrą istotą. Uwielbiała się bawić i cieszyła się każdym dniem.

    HistoriaEdytuj

    Nie wiele wiadomo o przeszłości tej Kaiōshin. Czytelnik Dragon Balla poznaje ją podczas opowieści wspomnianej przez Wschodniego Kaiōshina. Gdy Bibidi, stworzywszy Majin Bū, zaczyna podbijać Siódmy Wszechświat, Zachodnia jako pierwsza staje w obronie dobra. Mimo kaiôshińskiej siły, nie udaje jej się pokonać demona i po niedługiej wymianie ciosów ulega, zabita pojedynczą kikōhą. Nigdy nie zwrócono jej życia.

    GaleriaEdytuj

    PrzypisyEdytuj

    1. Zakładając, że po śmierci Kaiōshini idą do raju.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki