FANDOM

Zūnama
Zounama
ズーナマ
Zūnama
Płeć Mężczyzna
Debiut w anime Dragon Ball GT, odcinek #007
Występuje LogoDBGT
Rasa Kosmita
Miejsce zamieszkania Gelbo

Zūnama (jap. ズーナマ [Zūnama]) – jest jednym z początkowych "przeciwników" w serii Dragon Ball GT.

Postać sama w sobie nie jest straszna czy też silna. Jej wygląd można opisać co jedynie jako ogromna a la żaba z długimi wąsami. Zūnama zamieszkuje jedną z planet na której znajduje się smocza kula. Drużyna GT (GokūPan i Trunks) przybywają na nią, ponieważ Gill pokazywał na radarze smoczą kulę na tej planecie. Po przyleceniu na planetę widzą tutejszych mieszkańców którzy są w trudnej sytuacji. Po opowiedzeniu historii drużynie GT przez mieszkańców okazuje się że Zūnama wyzyskuje od mieszkańców różnych rzeczy, straszy ich trzęsieniem ziemi jak i wybuchem wulkanu (w którym mieszka, lecz mieszkańcy tego nie wiedzą), poprzez poruszenie wąsami. Jest ich a' la "katem". Zūnama chce poślubić jedną z mieszkanek, Lene. Jednak ostatecznie Zūnama zostaje oszukany przez drużynę GT. Trunks przebiera się za mieszkankę i upija Zūnamaę, by przejąć smocza kulę. Po randce Trunksa z Zūnamą, po jego kryjówki wpadają Pan i Gokū. W tym miejscu Gokū jak i Pan odkrywają ze Zūnama jest bezsilny i okazuje się ze jest oszustem. Jego wąsy nie są wstanie jednak wywołać kataklizmów na planecie, one reagują na wstrząsy sejsmiczne, więc Zūnama może co jedynie przewidzieć kiedy kataklizm może się wydarzyć. Całe ciało Zūnamy zaczyna drżeć, okazuje się, że obudził się wulkan, pod którym Zūnama miał dom. Stwór i przyjaciele uciekają z jego kryjówki. Po pokonaniu Zūnamy, mieszkańcy postanawiają, że zostawią go na planecie ponieważ zrozumiał swoje błędy. Zūnama w ramach rekompensaty pomaga mieszkańcom Gelbo w pracy w polu. Na końcu serii GT gdzie Gokū prosi cały wszechświat o pomoc która polega na dodaniu mu sił by mógł wykonać Genki Damę widać jak Zūnama jest wielkim przyjacielem mieszkańców (pracuje razem z nimi). 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki