FANDOM

Yajirobē z przyszłości
Yajirobē z przyszłości, infoboks
未来のヤジロベー
Mirai no Yajirobē
Imię w anime ?
Imię w mandze Yajirobe
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze nie występuje
Debiut w anime DBZ, odcinek #164
Występuje LogoDBZDragon Ball Super Logo
Rasa Ziemianin
Zginął Zabił go Zamasu.
Pochodzenie Ziemia
Miejsce zamieszkania Ziemia
Poziom bojowy Brak danych.
Głos Brak.
Znaczenie imienia „未来のヤジロベー,Mirai no Yajirobē – przedrostek „未来の, mirai no” po japońsku znaczy „z przyszłości”, „ヤジロベー, yajirobē” pochodzi od nazwy tradycyjnej japońskiej zabawki balansującej „弥次郎兵衛, yajirobē”.
Pokrewieństwa
  • Yajirobē (odpowiednik z teraźniejszości)
  • Karin z przyszłości (przyjaciel, mistrz)
  • Son Gokū z przyszłości (przyjaciel)
  • Yajirobē (jap. 未来のヤジロベー [Mirai no Yajirobē], pl. w anime ?, pl. w mandze brak polskiej wersji, fr. Yajirobé du futur, ang. Future Yajirobe)Ziemianin, Wojownik Z, żyjący w przyszłości Trunksa odpowiednik Yajirobēgo. Został przeszyty na wylot kikōhą Cyborg #18.

    Dragon Ball SuperEdytuj

    Saga Trunksa z przyszłościEdytuj

    Kiedy miał umrzeć po zranieniu przez cyborga, Karin podaje mu senzu i ratuje mu życie, od tej pory pomaga Mài. Pomaga Mài i jej ludziom w walce z Blackiem. Pierwszy raz widzimy go, kiedy je jedzenie przyniesione przez Vegetę razem z ocalałymi ludźmi, których uratowała Mài. Okazuje się, że kiedy zostaje ocalony przez Karina odzyskuje wolę walki. To on zabiera Gokū i Trunksa z pola walki ciągnąc ich przez ruiny miasta. Jest obecny kiedy Mài lokuje Saiyan w wehikule czasu. Yajirobē wraz z ludźmi ukrywa się w piwnicach. Kiedy Trunks zostaje ranny podaje mu senzu zmielone przez dzieci. Zgłasza się też na ochotnika, kiedy ludzie opuszczają schronienie uciekając przez atakami Scalonego Zamasu. Później wraz z resztą ludzi chowa się w garażu Bulmy na górze i obserwuje walkę z wrogiem. Oddaje Trunksowi energię do Genki-Damy i obserwuje jak ten pokonuje Zamasu. Ginie z resztą ocalałych ludzi po tym, jak dusza Zamasu, po przejęciu atmosfery Ziemi, niszczy jej powierzchnię.

    GaleriaEdytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki