FANDOM

 Yī Xīng Qiú – to kula jednej gwiazdy, jedna z siedmu Smoczych Kul. Po raz pierwszy jest pokazana w Dragon Ballu, gdy Pilaf ma wszystkie siedem, i przywołuje smoka. Oczywiście życzenie Pilafa się nie spełnia, gdyż Ulong go uprzedza i prosi o dziewczęce majteczki.

HistoriaEdytuj

Tą, jak i wszystkie smocze kule stworzył Wszechmogący. Kule te, to jedyne wspomnienie, jakie pamięta ze swojej ojczystej planety, Namek. Po życzeniu Wūlónga jak zwykle kula nie tylko jednej gwiazdy, ale i wszystkich zostaje rozproszona po Ziemi, i zamienia się na rok w zwykły kamień, niewidoczny dla smoczego radaru.

Jak już zostało wspomniane, gdy zbierze się wszystkie siedem kul, pojawia się smoczy bóg - Shén Lóng spełniający jedno życzenie.

Następnym razem Yī Xīng Qiú widzimy ponownie w rękach Pilafa. Gokū pokonuje armię Czerwonej Wstęgi i ma sześć kul lecz siódma jest niewidoczna na radarze. Gokū udaje się do Wróżki Jagi by ta powiedziała mu, gdzie ona jest. Okazuje się, że Pilaf włożył ją do pudełka, w którym kula jest niewidoczna. Gokū dowiedziawszy się, gdzie ona jest, pokonuje Pilafa i tym samym ma już ich 7.