FANDOM

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Yóu Lín
Yóu Lín (infoboks) (DBS, odc. 089)
油淋
(ユーリン)
Yóu Lín
(Yūrin)
Imię w anime Brak polskiej wersji.
Imię w mandze Brak polskiej wersji.
Płeć Kobieta
Debiut w mandze Nie występuje
Debiut w anime DBS, odcinek #089
Występuje Dragon Ball Super Logo
Rasa Ziemianka
Zginęła 1. Kiedy Majin Bū zabił wszystkich Ziemian.
2. W momencie kiedy Freezer wysadził Ziemię.
Pochodzenie Ziemia
Miejsce zamieszkania Ziemia
Głos Ai Maeda
Znaczenie imienia „ユーリン, yūrin” pochodzi od „yóu lín jī”, czyli tradycyjnego chińskiego smażonego kurczaka w zaprawie na bazie sosu sojowego, octu i szalotki.
Pokrewieństwa
  • Żurawi Pustelnik (mistrz)
  • Tiānjīnfàn (mistrz)
  • Jiǎozi (współuczeń)
  • Muten Rōshi (prześladowca)
  • Yóu Lín (chiń. 油淋 [Yóu Lín], jap. ユーリン [Yūrin])Ziemiaka, dawna znajoma Tiānjīnfàna, adeptka czarnej magii.

    Dragon Ball SuperEdytuj

    Dziewczyna latami uczy się czarnej magii, by móc pokonać Tiānjīnfàna. Przybywa do wsi, w której naucza Tiānjīnfàn, by zemścić się na nim za to, że odmówił jej pojedynku i razem z Jiǎozi zostawił ją w Szkole Żurawiego Pustelnika. Odnajduje szkołę Tiāna i chce się do niej zapisać. Tiānjīnfàn odprawia ją jednak z kwitkiem, kiedy okazuje się, że dziewczyna nie potrafi walczyć. Muten Rōshi natomiast obiecuje jej trening. W rzeczywistości stary pustelnik każe dziewczynie przebrać się w skąpe ubrania i próbuje ją macać. Yóu Lín ucieka przed Rōshim i broni się rękami i nogami. Kiedy dziewczynie udaje się odpędzić od zboczonego starca, rzuca zaklęcie na uczniów Tiāna, zamieniając ich w bezmózgie kukły na jej usługach. Z rozkazu dziewczyny uczniowie dewastują pobliskie miasteczko. Kiedy Son Gokū z Tiānem i Jiǎozi powstrzymują ich, kobieta opanowuje Rōshiego. Kiedy Tiān prosi Jiǎozi, by unieruchomił Yóu Lín, ten przy pomocy telekinezy unosi dziewczynie spódniczkę. Wprawiona w konsternację i zawstydzona Yóu Lín zasłania się i traci koncentrację, a Gokū zdejmuje czar ze swojego mistrza. Yóu Lín poprzysięga zemstę i samodoskonalenie, by być jeszcze lepszą. Tiānjīnfàn – widząc jej determinację – przyjmuje ja do swojej szkoły.

    WyglądEdytuj

    Czarne włosy związane w dwa kucyki, czarne oczy, jasna cera, granatowa qípáo.

    CharakterEdytuj

    Twarda, zdeterminowana, zawzięta, ale i wstydliwa i skromna. Chce się zemścić na Tiānie za zostawienie jej w szkole, ale cieszy się, kiedy mężczyzna zgadza się ją trenować.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki