FANDOM

Wojownicy Z
Wojownicy Z na Tenka-ichi Budokai 25.jpg
Z戦士
Zetto Senshi
Czym się zajmuje Ochrona Wszechświata przed złoczyńcami
Założyciel Son Gokū
Członkowie
  • Son Gokū
  • Vegeta
  • Son Gohan
  • Son Goten
  • Trunks
  • Trunks z przyszłości
  • Yamcha
  • Android #16
  • Cyborg #18
  • Tenshinhan
  • Jiǎozi
  • Piccolo
  • Kulilin
  • Yajirobē
  • Muten Rōshi
  • Bulma
  • Chichi
  • Videl
  • Mister Satan
  • Gruby Majin Bū
  • Pan
  • Ūb
  • Nadal istnieje tak, pod koniec serii GT grupa znajduje się w Zaświatach
    Na jakiej planecie się znajduje Planeta Ziemia (dawniej), Zaświaty (obecnie)
    Pojawia się w LogoDB.pngLogoDBZ.jpgDragon Ball Super Logo.pngLogoDBGT.png

    Wojownicy Z (jap. Z戦士 [Zetto Senshi], pl. w anime Drużyna Z, ang. Z Fighters) – jest to grupa najsilniejszych wojowników, którzy bronią Wszechświata przed złem. Za ich bazę umownie przyjęto dwa obiekty - Capsule Corporation umiejscowioną w Zachodniej Stolicy i Kame House, wybudowany na którejś, nie nazwanej oceanicznej wyspie. Oba miejsca znajdują się w Północnej Galaktyce na planecie Ziemi.

    Założycielem i niepisanym liderem tego stowarzyszenia jest Saiyanin Son Gokū. Pierwszą większą bitwą stoczoną przez Wojowników Z była walka z saiyańskimi najeźdźcami Księciem Saiyan i Nappą. Vegeta nie należał wtedy jeszcze do ugrupowania herosów. Później Wojownicy Z walczyli z Freezerem i jego sługusami na NamekAndroidami i Cellem, kolejnymi postaciami Majin Bū czy wreszcie z Bogiem Zniszczenia Beerusem.

    Lista Wojowników ZEdytuj

    SprzymierzeńcyEdytuj

    WrogowieEdytuj

    GaleriaEdytuj

    PrzypisyEdytuj

    1. Tylko podczas Cell Game.
    2. Głównie jako pomoc w momentach kryzysowych, np. zwoływanie ludzi do Genki-Damy.
    3. Po Sadze Cella zostaje leśniczym; kiedy Gokū kumuluje Genki-Damę, aby pokonać Majin Bū, #17 zmusza strzelbą dwóch kłusowników, aby podnieśli ręce i tym samym przekazali swą moc Saiyaninowi.
    4. Będącego Bogiem Zniszczenia Beerusa, z racji roli, jaką odgrywa w Siódmym Wszechświecie, nie należy postrzegać w kategorii wroga. Jest on swego rodzaju przeciwnikiem Wojowników Z, przeciwnikiem, którego celem nie jest zdobywanie władzy czy niesienie trwogi, lecz czerpanie rozrywki z walki z wojownikiem będącym w stanie sprostać jego oczekiwaniom i, przynajmniej po części dorównać mu siłą.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki