FANDOM

Wojownicy Uranai Baby – wojownicy biorący udział w turnieju zorganizowanym przez Uranai Babę. Wszyscy wojownicy pracują dla staruszki i walczą przeciwko Son Gokū i jego przyjaciołom. Wojowników jest pięciu:

  • Dracula Man, wampir potrafiący zmieniać się w nietoperza. Drakulę poznajemy po raz pierwszy w odcinku "Pięciu przeciwników", w którym Gokū i jego przyjaciele próbują dowiedzieć się, gdzie znajduje się ostatnia Smocza Kula. Radar nie wskazuje jej położenia, dlatego Mistrz Rōshi sugeruje, żeby udali się do wróżki Baby Guli, która jest czarownicą, więc umie zobaczyć położenie Smoczej Kuli. Okazuje się, że bohaterowie muszą pokonać pięciu wojowników, a Dracula jest pierwszym z nich. Kulilin walczy z Draculą z uśmiechem na twarzy, ale wróg zmienia się w nietoperza. Zaskoczony Kurilín nie unika ataku Draculi i ten wysysa jego krew. To sprawia, że Kurilín traci równowagę. Dracula pokonuje bohatera wyrzucając go z areny. Później, Dracula walczy z Pǔěrem i Upą. Ta dwójka pokonuje go za pomocą czosnku i krzyża. Kiedy Dracula zamienia się w nietoperza, Pǔěr używając przemiany, zamienia się w dłoń i wrzuca go do wody, tym samym eliminując go.
  • Suke jest niewidzialnym demonem, z którym pierwszy walczy Yamcha, ale przegrywa, ponieważ nie widzi przeciwnika i nie może odpowiedzieć na jego ciosy ani ich zablokować. Chłopak jest zaskoczony, a Suke bezustannie go atakuje. Kurilín wpada na genialny pomysł jak sprawić aby Suke był widoczny. Ustawia Bulmę tyłem do ringu a Genialnego Żółwia wprost w stronę Suke z podniesioną głową. Kiedy walka trwa, Kurilín zdejmuje z Bulmy bluzkę a Genialnemu Żółwiowi leje się krew z nosa, zalewając Suke w ten czas staje się on widoczny. Yamcha nie ma najmniejszego problemu by go pokonać co kończy się rezygnacją z walki i podniesieniem białej flagi przez Suke.
  • Mira trzeci w kolejności wojownik Uranai Baby, z którym zmierzyli się Son Gokū i spółka, gdy przybyli po informację dotyczącą lokalizacji ostatniej Smoczej Kuli. Była to nadzwyczaj szybka mumia, która potrafiła używać bandaży jako broni. Walczyła z Yǐncháą, który przegrał i cudem uniknął śmierci. Jednak jej następnym przeciwnikiem był już Son Gokū , któremu udaje się go pokonać.
  • Akkuman, niebieskoskóry demon, humanoidalny stwór posiadający zdolność wystrzeliwania Diabelskiego Promienia, Kikōhy, która zabija jednym strzałem wszystkich tych, co mają w sercu choćby zalążek zła. Walczy z Gokū, ale nie znajduje w nim zła i Makankōsappō nie działa, więc Goku wygrywa.
  • Son Gohan (dziadek), który występuje jako zamaskowany wojownik z aureolą nad głową. Walczy z Gokū. Okazuje się, że dzięki staruszce Uranai Babie wrócił z Raju na Ziemię tylko na 24 godziny. I chce spędzić ten czas na sprawdzeniu siły swojego przybranego wnuka, oraz nacieszyć się nim. Podczas walki odrywa Gokū ogonek, tłumacząc się potem, że nie mógł pozwolić, aby jego wnuczek miał jakieś słabe punkty. Po zdjęciu maski i przywitaniu z wnuczkiem i jego przyjaciółmi zostaje jeszcze na chwilę w świecie żywych po czym wraca w Zaświaty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki