FANDOM

Wieża Karin (jap. カリン塔 [Karin-tō]) – jest to wieża na Ziemi, która znajduje się na Świętej Ziemi Karin, jej głównym mieszkańcem jest
KorinsTowerDBZmovie

szczyt wieży

Karin. Wieża jest niezwykle wysoka Goku aby się na nią dostać za pierwszym razem potrzebował jednego dnia.

InformacjeEdytuj

Wieża została zbudowana na cześć wielkiego bohatera. Właściciel wieży Karin uprawia na niej magiczną fasolkę Senzu, którą daje zazwyczaj wojownikom Z za pośrednictwem Yajirobē.

Wieża jest wykonana z bardzo wytrzymałego materiału co widać podczas pobytu Tao Pie Pie.

Bora, Upa i reszta jego plemienia mieszkają u podstawy wieży, i pełnią rolę jej opiekunów.

Znani MieszkańcyEdytuj

Osoby, które weszły na wieżęEdytuj

KorinsTowerDBZmovie

Szczyt Wieży Karin

Wiele osób chciało się dostać na sam szczyt wieży, lecz im się to nie udało. Jest to też droga do Pałacu Wszechmogącego. Dostać się tam można za pomocą Magicznego Kija, którego właścicielem był Son Gokū i Son Gohan (dziadek). Później za pomocą latania nie trzeba było się wspinać na sam szczyt jak i do Pałacu Wszechmogącego. To tutaj znajduje się Cudowna Woda nie ma tak naprawdę żadnych właściwości, lecz osoba która che ją zdobyć musi przejść przez Trening  Karina (kociego pustelnika) który robi co może by się tej wody nie skosztowano. Cudowna Woda kilkukrotnie zwiększa siłę.