Fandom

Dragon Ball Wiki

Wichrzysty Caroni

1276stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Wichrzysty Caroni
Caroni - garda.jpg
疾風のカロニー
Hayate no Karonī
Imię w anime Makaroni
Imię w mandze nie występuje
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze nie występuje
Debiut w anime DBZ, odcinek #176
Występuje LogoDBZ.jpg Dragon Ball Super Logo.png
Rasa Ziemianin
Zginął 1. Gdy Majin Bū zabił wszystkich Ziemian.
Pochodzenie Ziemia
Miejsce zamieszkania nieznane[1]
Poziom bojowy nieznana
Głos Hirotaka Suzuoki
Znaczenie imienia „hayate no karonī” - „hayate no” to z japońskiego „wietrzny”, „burzowy”, „karonī” pochodzi od „マカロニ”, „makaroni”, jednego ze słów używanych w Japonii na makaron, zapożyczenia od włoskiego „makaroni”.
Pokrewieństwa
  • Mister Satan (mistrz)
  • Piroshiki (kolega)
  • Pizza (cheerleaderka)
  • Wichrzysty Caroni[2] (jap. 疾風のカロニー [Hayate no Karonī], pl. w anime Makaroni, pl. w mandze nie występuje, fr. Caroni la rafale, ang. Caroni)Ziemianin, jeden z uczniów Mistera Satana.

    Caroni zajmuje z Piroshikim drugie miejsce wśród najsilniejszych, nie potrafiących manipulować ki, ludzi na Ziemi. To on walczył jako pierwszy na Cell Game. Gdy, popisując się, wyskokiem wzbił się wysoko w powietrze, został odepchnięty falą energii Cella. Upadłszy na ziemię, kończy walkę. Satan podsumowuje jego wystąpienie, mówiąc, że młodzieniec ma talent, ale niestety przesadził i stąd porażka. Po zejściu z ringu, Caroni obserwuje kolejne walki turnieju, przez większość czasu z ukrycia, schowany za skałą.

    Oprócz Sagi Cell Game występował także w jednym z odcinków Sagi Majin Bū.

    GaleriaEdytuj

    PrzypisyEdytuj

    1. Jeżeli po wskrzeszeniu ofiar Bū nadal żyje, to najprawdopodobniej mieszka na Ziemi.
    2. Nazwa jest tłumaczeniem pełnego tytułu Caroniego, który pierwszy raz pojawił się w 176 odcinku DBZ, a następnie został wspomniany w piątym tomie Daizenshū.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki