FANDOM

Trunks z przyszłości Cella
Trunks z przyszłości Cella, infoboks
セルの未来に住むトランクス
Seru no mirai ni sumu torankusu
Imię w anime Tronk z przyszłości
Imię w mandze ?
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze DB, rozdział #360
Debiut w anime DBZ, odcinek #142[1].
Występuje LogoDBZ
Rasa
  • W ½ Saiyanin,
  • w ½ Ziemianin.
  • Zginął 1. Został zabity przez Cella.
    Pochodzenie Ziemia
    Miejsce zamieszkania Zaświaty
    Głos brak
    Znaczenie imienia „セルの未来に住むトランクス, Seru no mirai ni sumu torankusu” – „トランクス, torankusu” pochodzi od angielskiego „trunks”, tj. „męskie spodenki gimnastyczne”, niejako odpowiednik polskich „bokserek”. „セルの未来に住む, Seru no mirai ni sumu” to po japońsku „mieszkający w przyszłości Cella”.
    Pokrewieństwa
  • Trunks (odpowiednik z teraźniejszości)
  • Trunks z nieznanej przyszłości (odpowiednik z alternatywnej przyszłości)
  • Trunks z przyszłości (odpowiednik z alternatywnej przeszłości)
  • Trunks z przyszłośći Cella (jap. セルの未来に住むトランクス [Seru no mirai ni sumu torankusu], pl. w anime Tronk z przyszłości, pl. w mandze nie występuje, fr. Trunks, ang. Trunks) – w ½ Ziemianin, w ½ Saiyanin, odpowiednik Trunksa, który żył w linii czasowej Cella z przyszłości.

    Dragon Ball ZEdytuj

    Saga CellaEdytuj

    O tym wcieleniu Trunksa widz Dragon Balla wie bardzo niewiele. Młodzieniec odbył podróż w przeszłość, po powrocie z której udało mi się zniszczyć cyborgi Siedemnastkę i Osiemnastkę. Kiedy Trunks chciał ponownie przenieść się w przeszłość, by pochwalić się swoim przyjaciołom, że udało mu się rozprawić z oprawcami, został zamordowany przez Cella, a jego wehikuł czasu trafił w ręce mutanta.

    Na podstawie zaobserwowanych scen widz może wywnioskować, że temu Trunksowi udało się ostrzec Wojowników Z z przeszłości przed cyborgami oraz uratować życie Son Gokū. Daje to podstawę do założenia, że w przeszłości, do której ten Trunks odbył podróż, udało się pokonać przeciwników-cyborgi lub zapobiec ich aktywacji, a mutant-Cell nigdy się tam nie pojawił, ani zdawano sobie sprawy z jego istnienia.

    GaleriaEdytuj

    PrzypisyEdytuj

    1. Postać pojawia się w zwiastunie następnego odcinka.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki