FANDOM

Trunks z nieznanej przyszłości
Trunks z nieznanej przyszłości, infoboks
未来のトランクス
Mirai no torankusu
Imię w anime Tronk z przyszłości
Imię w mandze Trunks
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze Nie występuje[1].
Debiut w anime DBZ, odcinek #143.
Występuje LogoDBZ
Rasa
  • W ½ Saiyanin,
  • w ½ Ziemianin.
  • Zginął Brak danych[2]
    Pochodzenie Ziemia
    Miejsce zamieszkania Brak danych[3].
    Głos Brak.
    Znaczenie imienia „未来のトランクス, mirai no torankusu” – „トランクス, torankusu” pochodzi od angielskiego „trunks”, tj. „męskie spodenki gimnastyczne”, niejako odpowiednik polskich „bokserek”. „未来の, mirai no” to po japońsku „z przyszłości”.
    Pokrewieństwa
  • Trunks (odpowiednik z teraźniejszości)
  • Trunks z przyszłości Cella (odpowiednik z alternatywnej przeszłości)
  • Trunks z przyszłości (odpowiednik z alternatywnej przeszłości)
  • Trunks z przyszłośći Cella (jap. 未来のトランクス [Mirai no torankusu], pl. w anime Tronk z przyszłości, pl. w mandze nie występuje, fr. Trunks, ang. Trunks) – w ½ Ziemianin, w ½ Saiyanin, odpowiednik Trunksa przybyły z przyszłości do linii czasowej Cella.

    Dragon Ball ZEdytuj

    Saga CellaEdytuj

    Trunks przybył do czasów Cella z bliżej nieznanej widzowi Dragon Balla przyszłości. Wojownik tak jak Trunks z przyszłości cofnął się w czasie, aby ostrzec Wojowników Z przed cyborgami i dać tamtejszemu Son Gokū lekarstwo na wirus serca. Młodzieniec rozprawił się z Freezerem i Coldem Daiō. Jego dalsze losy nie są znane, jednak najprawdopodobniej po pierwszym spotkaniu z Son Gokū wrócił on do swojego świata i nigdy więcej nie odwiedził linii czasowej Cella z przyszłości. Teorię tę potwierdza fakt, że w przyszłości Cella podobnie do przyszłości Trunksa to Trunks jest ostatnim żyjącym Wojownikiem Z i to Trunks pokonał tamtejszych Siedemnastkę i Osiemnastkę. Najprawdopodobniej cyborgom z linii czasowej Trunksa z nieznanej przyszłości udało się młodzieńca zamordować, co sprawiło, że ów nigdy nie zdołał dostarczyć Son Gokū z przyszłości Cella odpowiedniej dawki lekarstwa na wirus serca.

    CiekawostkiEdytuj

    • Cell z przyszłości wspomina w rozmowie z Piccolo, że nanodrony Doktora Gero nie wcieliły zebranych od tego Trunksa komórek w skład genotypu mutanta, ponieważ posiadały już saiyańskie próbki.

    GaleriaEdytuj

    PrzypisyEdytuj

    1. Postać zostaje jedynie wspomniana w 361 rozdziale.
    2. Prawdopodobnie zabiły go cyborgi #17 i #18.
    3. Prawdopodobnie Zaświaty.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki