FANDOM

Toppo
Toppo
トッポ
Toppo
Płeć Mężczyzna
Występuje Dragon Ball Super Logo
Rasa Kosmita (nieznana)
Pochodzenie Jedenasty Wszechświat
Miejsce zamieszkania Jedenasty Wszechświat
Głos Jirō Saitō
Znaczenie imienia "トッポ , toppo" prawdopodobnie oznacza koreańska potrawę "tteokbokki".
Pokrewieństwa
  • Vermoud (pan)
  • Kai (pan)
  • Margarita (pani)
  • Jiren (przyjaciel)
  • Dyspo (przyjaciel)
  • Kahseral (przyjaciel)
  • Cocotte (przyjaciółka)
  • Vuon (przyjaciel)
  • Tupper (przyjaciel)
  • Kettol (przyjaciel)
  • Zoiray (przyjaciel)
  • Toppo (jap. トッポ [Toppo]) – lider drużyny bohaterów zwanej Żołnierzami Dumy, która stoi na straży pokoju w 11 Wszechświecie. Jest porywczy, tęgi i bardzo silny. Towarzyszy Bogom i Anielicy ze swojego Wszechświata na meczu pokazowym Zenō i obserwuje walki. Zatrzymuje pocisk Basila odbity wcześniej przez w stronę ich platformy i daje Bū reprymendę za to, że nie traktuje Bogów z należytym szacunkiem.

    Wygląd Edytuj

    Jest wysoki, gruby, ma wielkie dłonie, drobną głowę oraz duże ciało. Ubrany jest w kombinezon czerwono-szary oraz ma białe rękawice i buty takie same jakie nosi Vegeta. Ma żółte "kocie" oczy, białą, gęstą brodę i brązową skórę. Być może jest to kot, ponieważ wskazywałyby na to jego oczy i uszy.

    FabułaEdytuj

    Toppo wyzywa na pojedynek Son Gokū, po tym jak ten pokonał Bergamo, ponieważ uważa go za złoczyńcę, który naraził Wszechświaty na zgubę. Początkowo góruje na przeciwnikiem, nawet kiedy ten przybiera formę SSJ, udaje mu się nawet wykręcić mu rękę i wybić bark. Następnie łapie Gokū i chce go zgnieść, przez co ten na chwilę traci przytomność, ale ostatecznie uwalnia się po zamianie w SSJB. Po tym jak Saiyanin przybrał poziom Blue zaczyna przewyższać Toppo i rani go niszcząc mu część stroju na barku, co ten uważa za obrazę. Zwiększa swoją moc, na co Gokū odpowiada Kaio-kenem, jednak dalszą walkę przerywa Daishinkan, który tłumaczy, że jeden z nich może zginąć i lepiej zachować ich pełny potencjał na turniej. Gokū chce mu podać rękę, Toppo gardzi nim i odpowiada, że nie będzie ściskał ręki wrogowi. Wojownik ostrzega przed silniejszym od siebie członkiem swojej drużyny, dodając, że jeżeli Saiyanin był mu równy, to z jego kompanem nie ma najmniejszych szans, a następnie odchodzi. Toppo wraca na swoją planetę. W barze spotyka swojego generała. Razem lecą walczyć z potworem i pomóc swojemu towarzyszowi broni, Dyspo. Razem ratują go, pokonują potwora i kosmitę, który nim sterował. Wracając statkiem kosmicznym do bazy, Toppo opowiada przyjaciołom o Turnieju Mocy.

    Wojownik pojawia się ponownie na arenie Turnieju Mocy wraz ze swoimi kompanami i ponownie spotyka się z Gokū, któremu mówi, że przyszedł tutaj walczyć o swój wszechświat. Toppo namawia Jirena do odpoczynku przed starciem z Gokū. Wtedy walczą pozostali Żołnierze Dumy. Wojownik umożliwia Briant de Château, Sance i Su Roas przemianę, powstrzymując Siedemnastkę przed atakowaniem ich. Toppo walczy z Cabbą i ma nad nim przewagę. Toppo razem z Dyspo atakuję Gokū, ale on łatwo ich pokonuje.

    Ciekawostki Edytuj

    Galeria Edytuj