FANDOM

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Tokunoshin Omori
Imię w anime Tokunoshin Omori
Imię w mandze Tokunoshin Omori
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze Jako Galaktyczny Patrolowiec #001
Debiut w anime ?
Występuje Jako Galaktyczny Patrolowiec
Rasa Człowiek
Data urodzin Rok 672
Pochodzenie Planeta Ziemia
Miejsce zamieszkania Ziemia (Wyspa Omori)

Tokunoshin Omori (jap. 大盛 徳之進 [Ōmori Tokunoshin]) – pustelnik, inżynier pracujący dla rządu nad podróżami w czasie. Od wypadku z gazem, w którym wszyscy inni naukowcy zginęli, wraz z jego żoną, sam mieszka na wsypie i nienawidzi ludzi. Na jego wyspie rozbija się Jaco. Ōmori gości Jaco i próbuje naprawić mu statek, ale nie daje rady. Jadą do miasta na zakupy, tam Jaco walcząc z przestępcami, myli się i atakuje policjantów. Obaj muszą uciekać, Tights pokazuje im drogę ucieczki. Zabierają ja na wsypę, gdzie dziewczyna chce się przeprowadzić, ale wyspa jest własnością rządu, agenci dali Ōmori tydzień na wyprowadzkę. Najpierw Ōmori gości dziewczynę, która potem pomaga mu w prowadzeniu domu. Jaco opowiada bohaterom o nadlatującym Saiyaninie, gdy Tights ma wypadek rakiety wykorzystują maszynę czasu by go zatrzymać i ocalić dziewczynę. Ratując ją zostają oczyszczeni z zarzutów za napaść na policjantów. W między czasie Pustelnik umożliwia Jaco pracę mająca na celu zarobienie pieniędzy potrzebnych na zakup tworzywa potrzebnego do naprawy statku. Gdy na wyspie zjawiają się Briefsowie, Bulma naprawia statek. Jaco odlatuje, a Ōmori za pieniądze Briefsów odkupuje wyspę, chociaż po uratowaniu załogi rakiety pozwolono mu tam pozostać. Agent, który uczestniczył w jego wcześniejszej eksmisji i próbie złapania Jaco przeprowadza się do domu , gdzie mu sprząta i zajmuje się domem.

występuje w mandze Jako Galaktyczny Patrolowiec, ang. Jako Galactic Patrolman.

WyglądEdytuj

Łysy z pasemkiem siwych włosów nad grzywką, starszy, drobny człowiek, ma siwe, sumiaste wąsy i niebieskie oczy, na brwi i z boku głowy ma blizny, ubrany jest w biały podkoszulek na ramiączkach i czarne spodnie, nosi słomkowy kapelusz. Do miasta zakłada koszulę i beret. Często trzyma w ustach papierosa.

CharakterEdytuj

Zgorzkniały, twierdzi, że nienawidzi ludzi, ale dobrotliwy, chętny do pomocy, gościnny, przyjmuje Tights i Jako najlepiej jak może i pomaga im. Łagodny, inteligentny, kompetentny mechanik.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki