FANDOM

21 Tenkaichi Budokai to pierwszy turniej o tytuł najlepszego pod słońcem, jaki jest pokazany w Dragon Ballu. W mandze jest on pokazany w rozdziałach 33-53, zaś w anime w odcinkach 20-28. Rozpoczął się 7 maja 750 roku. Nagrodą w tym, jak i w każdym turnieju jest 500 000 zeni.

EliminacjeEdytuj

Strona technicznaEdytuj

Do tego turnieju zgłosiło się 137 zawodników. Kadeci podzieleni byli na cztery bloki, z każdego z nich wyłoniono po dwóch zawodników. Son Gokū oraz Kulilin z numerami odpowiednio 70 oraz 93 trafiają do eliminacyjnego bloku „C”. Nie spotykają się jednak na macie.

Walki eliminacyjneEdytuj

Gokū na początku walczy z mięśniakiem, o numerze 69. Oczywiście wygrywa. Kuririn w pierwszej walce spotyka swojego kolegę z Shaolin, który zawsze mu dokuczał Niepewny siebie Kuririn, jednak wygrywa walkę. Podczas decydującej walki Kuririna, Goku spotyka Yamchę, który w swojej grupie wygrał. Tym samym cała trójka wchodzi w skład turnieju. Byli to:

Znane pojedynki eliminacyjneEdytuj

Son Gokū kontra umięśniony mężczyzna

Kulilin kontra starsi mnisi z Klasztor Duō Lín

Yamcha kontra olbrzym

Son Gokū kontra bokser

Kulilin kontra mistrz kung-fu

Yamcha kontra człowiek-wilk

Son Gokū vs Shishigaryū no Kenpōka

Kulilin kontra człowiek-niedźwiedź

TurniejEdytuj

W ósemce są również Lanfang (Viola), Namas, Jackie Chun (Żółwi pustelnik), Guillain oraz Bakteriuch.

Nr. 1 Bakteriuch

Nr. 2 Kuririn

Nr. 3 Jackie Chun

Nr. 4 Yamcha

Nr. 5 Namas

Nr. 6 Lanfang (Viola)

Nr. 7 Goku

Nr. 8 Guillain

FinałyEdytuj

Walka pierwsza – ⅛ finałuEdytuj

Starli się w niej zawodnicy Bacterian i Kulilin. Mimo przytłaczającego smrodu i nieziemskiej siły zawodnika Bacteriana, zawodnik Kulilin był triumfatorem Walka była zaciekła, Bacterian próbował wszystko rodzajów smrodu; z ust, z krocza, gazów. Również uciekał się do plucia. Przetrwawszy to wszystko, Kulilin zaprezentował owoce swojego treningu w Szkole Żółwiego Pustelnika i doprowadził zawodnika Bacteriana do kapitulacji.

GaleriaEdytuj

Walka druga – ⅛ finałuEdytuj

Walka 2. Jackie Chun vs. Yamcha

Walka trzecia – ⅛ finałuEdytuj

Walka 3. Namas vs. Lanfang (Viola) 

Walka czwarta – ⅛ finałuEdytuj

Walka 4. Goku vs. Guillain 

Walka piąta – półfinałEdytuj

Walka 5. Kuririn vs. Jackie Chun 

Walka szósta – półfinałEdytuj

Walka 6. Namas vs. Goku 

Walka siódma – finałEdytuj

Finał: Jackie Chun vs. Goku 

Pojedynki.png

Pojedynki 21 Tenkaichi Budokai

Po turnieju...Edytuj

Po wyczerpującym turnieju, Goku choć przegrywa nie smuci się; wręcz przeciwnie, cieszy się, że mógł walczyć z kimś tak dobrym jak Jackie Chun. Żółwi pustelnik postanawia zaprosić wszystkich na kolację, z okazji zwycięstwa Goku. Goku, zjadł bardzo dużo, właściwie zjadł wszystkie zapasy jakie miała restauracja, choć twierdzi, że to dobrze, żeby nie napełniać brzucha do pełna, ponieważ to nie zdrowo. Goku postanawia odnaleźć pamiątkę po dziadku, kulę czterech gwiazd. Zmierza ku nowej przygodzie!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki