FANDOM

Tenkū Pekeji-ken
Tenku Pekeji Ken (7)
天空×字拳
(超天空×字拳)
Tenkūpekejiken
(Chō Tenkūpekejiken)
Nazwa w mandze
  • Krzyżowy Atak Niebios
  • Krzyżowy Max-Atak Niebios
  • Nazwa w anime ?
    Twórca Nam
    Debiut w mandze DB, rozdział #044
    Debiut w anime DB, odcinek #025
    Użytkownicy Nam
    Ile razy była używana i kiedy Tylko dwa razy, oba w walce Nama z Sonem.
    Używana w LogoDB
    Tłumaczenie nazwy „tenkū pekeji-ken" to z japońskiego „podniebna pięść znaku iks (×)”.

    Tenkū Pekeji-ken (jap. 天空×字拳 [Tenkūpekejiken], pl. w anime ?, pl. w mandze Krzyżowy Atak Niebios, fr. ?, ang. Cross Arm Dive) – jest to atak polegający na wyskoku wysoko powietrze i frontalnym natarciu z przestworzy. Autorem i jedynym stosującym tę technikę był Nam. Wojownik przeprowadza atak używając tej techniki w walce z małym Son Gokū na Tenka-ichi Budōkai #21. Stosuje ją tylko dwukrotnie.

    Przebieg atakuEdytuj

    Wojownik stosujący tę technikę wybija się wysoko w niebo, będąc już kilkaset metrów nad ziemią wykrzykuje słowa "" i rusza na przeciwnika. Tuż przed zadaniem ciosu wykrzykuje słowa "Namo Amitābha Buddha" (co po chińsku oznacza "Schronienie me w Buddzie, nieskończoności światła i wieczności wszelakiego życia") i zadaje ostateczny cios obiema rękoma. Wyróżniamy dwa rodzaje ataku:

    Tenkū Pekeji-kenEdytuj

    Podstawowa forma Tenkū Pekeji-ken

    Ultra Tenkū Pekeji-kenEdytuj

    Ultra Tenkū Pekeji-ken (jap. 超天空ペケジ拳 [Chō Tenkūpekejiken], pl. w anime ?, pl. w mandze Krzyżowy Max-Atak Niebios, fr. ?, ang. ?) – wzmocniona wersja techniki.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki