Fandom

Dragon Ball Wiki

Tapion

1263strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Tapion
TapionSad.jpg
タピオン
Tapion
Imię w anime Tapion
Imię w mandze nie występuje
Inne imiona Tapioca
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze nie występuje
Debiut w anime DBZ, film #13
Występuje LogoDBZ.jpg
Rasa Konatsjanin
Zginął nie zginął
Pochodzenie Konats
Miejsce zamieszkania Konats
Poziom bojowy 2 000 000 000 [j][potrzebne źródło]
Głos Hiro Yūki
Pokrewieństwa
  • Minosha (młodszy brat)
  • Trunks (najlepszy przyjaciel)
  • Hildegarn (wróg)
  • Hoi (wróg)
  • Tapion (jap. タピオン [Tapion], pl. w anime Tapion, pl. w mandze nie występuje) – legendarny konatsjański wojownik, bohater walk z Hildegarnem.

    HistoriaEdytuj

    Wraz z młodszym bratem Minoshą podjęli się walki z demonem Hildegarnem, który został powołany do życia przez czarną magię w filmie kinowym trzynastym filmie kinowym DBZ. Demon miał jeden słaby punkt, reagował paraliżem na pewien określony dźwięk. To właśnie pozwoliło Tapionowi i Minoshy unieruchomić demona, a w tym czasie nieznany mnich przeciął go mieczem, a jego przepołowione zwłoki uwięziono w ciałach dwóch młodzieńców. By odseparować braci, zaklęto ich i zamknięto w dwóch małych pozytywkach, które zostały wysłane w kosmos.

    Dragon Ball Z: Smocza pięść eksploduje!! Jak nie Gokū, to kto?Edytuj

    Po latach pozytywki odnalazł jeden z twórców Hildegarna, mag Hoi. Przybył na Ziemię i nakłonił Wojowników Z do pomocy w otwarciu szkatułki, bowiem sam nie był w stanie poruszyć korbki. Tapiona uwolnił Shén Lóng. Momentalnie po tym zdarzeniu młodzieniec uciekł i zamieszkał sam, na odludziu. Tapion zaprzyjaźnił się z Trunksem, który, zafascynowany nowym przyjecielem, chciał poznać, jak to jest być bohaterem, i co dzień dostarczał Tapionowi pożywienie. Trunks traktuje Tapiona jak starszego brata.

    Bohaterowi kilka razy udało się powstrzymać przed uwolnieniem demona grą na swoim magicznym flecie (potwór nie potrafił przeciwstawić się dźwiękom wydawanym przez ów instrument). Kiedy stało się jasne, że Hildegarna nie da się dłużej powstrzymywać, Bulma zbudowała dla Tapiona specjalny schron, który miał działać na potwora tak jak pozytywka. Niestety okazało się to nieskuteczne, gdyż przy pierwszej próbie potwór zniszczył nowe mieszkanie bohatera. W końcu połowa Hildegarna wydostała się na wolność. Okazało się, że druga połowa bestii też jest wolna, co oznaczało, że Minosha nie żyje. Tapion, wraz z Wojownikami Z, walczył z demonem. Gdy Hildegarn zginął, Tapion ofiarował Trunksowi swój miecz, i udał się w przeszłość wehikułem stworzonym przez Bulmę.

    GaleriaEdytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki