FANDOM

Tambourine
Tambourine01.png
タンバリン
Tanbarin
Imię w anime Tamburynek
Imię w mandze Tamburyn
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze DB Rozdział #135
Debiut w anime DB #102
Występuje LogoDB.pngDragon Ball Super Logo.png[1]
Rasa Demon
Zginął 1. Zabił go mały Son.
Pochodzenie Ziemia
Miejsce zamieszkania Piekło
Poziom bojowy 190 [j]
Głos Ryūsei Nakao
Znaczenie imienia „タンバリン, tanbarin” pochodzi od angielskiego „tambourine”, czyli „tamburyn”. Angielskie „tambourine” to zapożyczenie z francuskiego „tambourin”, czyli „mały bęben”, „bębenek”.
Pokrewieństwa
  • Piccolo Daimaō (ojciec)
  • Ziemski Bóg (dobra połowa ojca)
  • Piano (starszy brat)
  • Cymbal (młodszy brat)
  • Drum (młodszy brat)
  • Piccolo Jr (nowe wcielenie ojca)
  • Tamburine (jap. タンバリン [Tanbarin], pl. w anime Tamburynek, pl. w mandze Tamburyn, fr. Tambourine, ang. Tambourine) – jest to drugi syn Piccolo Daimaō licząc od momentu uwolnienia demona z Denshi Jar. Bardzo arogancki, uważa, że żaden człowiek nie jest w stanie stawić mu czoła.

    Pojawia się po zakończeniu 22 Tenka-ichi Budōkai, gdy kradnie listę uczestników turnieju i czterogwiezdną Smoczą Kulę będącą w posiadaniu Gokū, zabijając przy tym Kurilína, który próbuje go powstrzymać. Rozwścieczony śmiercią przyjaciela Son Gokū rusza w pościg za Tamburynem, lecz z powodu wyczerpania po finałowej walce, ponosi sromotną porażkę w starciu ze sługą Piccolo Daimaō.

    Po dostarczeniu skradzionych przedmiotów swojemu panu, Tamburyn otrzymuje zadanie likwidacji wszystkich uczestników Tenka-ichi Budōkai. Pozbawił życia między innymi Nama, Króla Chappę, Guillaina. Zmierzał właśnie do Yǐnchy, lecz jego ojciec wezwał go, aby zemścił się na oprawcy, kolejnego z synów Piccolo, Cymbala. Tamburyn udaje się na miejsce jego śmierci i jest bardzo zaskoczony gdy znowu spotyka Gokū. Malec, będąc w pełni sił, tym razem nie daje żadnych szans zabójcy swojego przyjaciela. Sługa Piccolo próbuje odlecieć z pola walki, lecz Gokū za pomocą swojego magicznego kija wzbija się w powietrze i niszczy go Kamehame-Hą.

    GaleriaEdytuj

    PrzypisyEdytuj

    1. Pojawia się jako widmo podczas treningu Gokū i Kurilína w Strasznym Lesie.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki