FANDOM

Tamburine (jap. タンバリン [Tanbarin], pl. w anime Tamburynek, pl. w mandze Tamburyn, fr. Tambourine, ang. Tambourine) – jest to drugi syn Piccolo Daimaō licząc od momentu uwolnienia demona z Denshi Jar. Bardzo arogancki, uważa, że żaden człowiek nie jest w stanie stawić mu czoła.

Pojawia się po zakończeniu 22 Tenka-ichi Budōkai, gdy kradnie listę uczestników turnieju i czterogwiezdną Smoczą Kulę będącą w posiadaniu Gokū, zabijając przy tym Kurilína, który próbuje go powstrzymać. Rozwścieczony śmiercią przyjaciela Son Gokū rusza w pościg za Tamburynem, lecz z powodu wyczerpania po finałowej walce, ponosi sromotną porażkę w starciu ze sługą Piccolo Daimaō.

Po dostarczeniu skradzionych przedmiotów swojemu panu, Tamburyn otrzymuje zadanie likwidacji wszystkich uczestników Tenka-ichi Budōkai. Pozbawił życia między innymi Nama, Króla Chappę, Guillaina. Zmierzał właśnie do Yǐnchy, lecz jego ojciec wezwał go, aby zemścił się na oprawcy, kolejnego z synów Piccolo, Cymbala. Tamburyn udaje się na miejsce jego śmierci i jest bardzo zaskoczony gdy znowu spotyka Gokū. Malec, będąc w pełni sił, tym razem nie daje żadnych szans zabójcy swojego przyjaciela. Sługa Piccolo próbuje odlecieć z pola walki, lecz Gokū za pomocą swojego magicznego kija wzbija się w powietrze i niszczy go Kamehame-Hą.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Pojawia się jako widmo podczas treningu Gokū i Kurilína w Strasznym Lesie.