FANDOM

#18 z przyszłości
Osiemnastka z przyszłości.jpg
未来の人造人間18号
Mirai no jinzōningen jūhachi-go
Imię w anime C-18 z przyszłości, Cyborg Osiemnasty z przyszłości
Imię w mandze brak polskiej wersji
Płeć Kobieta
Debiut w mandze DB, rozdz. spec. #1
Debiut w anime DBZ, odcinek #122[1]
Występuje LogoDBZ.jpg
Rasa Ziemianka (cyborg)
Zginęła 1. Zabił ją Trunks.
Pochodzenie Ziemia
Miejsce zamieszkania Piekło
Głos Miki Itō
Znaczenie imienia „Mirai no jinzōningen jūhachi-go, 未来の人造人間18号” to po japońsku „sztuczny człowiek numer osiemnaście z przyszłości”.
Pokrewieństwa
  • Doktor Gero z przyszłości (stwórca)
  • #17 z przyszłości (brat)
  • Cell z przyszłości (kompan z alternatywnej przyszłości)
  • Cell z przyszłości Trunksa (kompan)
  • #18 (ona sama z alternatywnej przeszłości)
  • #8 (kompan z alternatywnej przeszłości)
  • #17 (brat bliźniak z alternatywnej przeszłości)
  • Cell (kompan z alternatywnej przeszłości)
  • #18 z przyszłości (jap. 未来の人造人間18号 [Mirai no jinzōningen jūhachi-go], pl. w anime C-18 z przyszłości, Cyborg Osiemnasty z przyszłości, pl. w mandze ?, fr. C-18 du futur), ang. Future Artificial Human N°18, Future Android 18)Ziemianka, cyborg, żyjący w alternatywnej przyszłości Trunksa odpowiednik Osiemnastki z teraźniejszości.

    Osiemnastka z przyszłości stoczyła z drużną Wojowników Z wiele rozmaitych batalii. Odpowiada między innymi za zamordowaniePiccolo, Tiānjīnfàna i Yajirobēgo oraz jest współwinna śmierci Gohana. Wraz z bratem siała strach i zniszczenie w przyszłości przez blisko 20 lat, aż ostateczbue zginęła z rąk Trunksa.

    HistoriaEdytuj

    Najstarsza w chronologii wydarzeń scena, w której pojawia się Osiemnastka z przyszłosci, to moment walki z Gohanem i Trunksem. Cyborg z łatwością pokonuje Trunksa i staje do walki z Gohanem. Szanse są wyrównane, jednak z czasem sztuczni ludzie zyskują przewagę, po czym zabijają Gohana. Dzięki temu Trunksowi udaje się osiągnąć poziom SSJ. Trunks udaje się do teraźniejszości, a kiedy wraca do swojej linii czasu, Osiemnastka i jej brat zostają przez niego zabite.

    Androids17and1AccelDanceAttack.png

    #18 i #17 z przyszłości pokonują Gohana

    Charakter i osobowośćEdytuj

    Osiemnastkę z przyszłości cechuje niesamowity gniew, brak litości i rozkosz czerpana z mordu i zadawania innym bólu. Wraz ze swoim bratem Siedemnastym sieje niesamowite zniszczenie, terroryzując ludzi i wysadzając miasta. Osiemnastka w furii niszczy wszystko, co stanie jej na drodze. To właśnie ona i jej brat bliźniak odpowiadają za zabicie większości członków grupy Wojowników Z, żyjących w czasoprzestrzeni Trunksa.

    Aparycja i cechy szczególneEdytuj

    Wyglądem niczym specjalnym nie odbiega od swojej odpowiedniczki z teraźniejszości. Tak jak ona jest urodziwą, młodą blondynką. O wiele rzadziej się uśmiecha, a prawie wszechobecny grymas dodaje jej twarzy powagi i napawa przeciwników trwogą.

    CiekawostkiEdytuj

    UbranieEdytuj

    Przez całe siedemnaście lat terroru, jaki cyborgi dostarczały Ziemianom, Osiemnastka z przyszłości ani razu nie zmieniła ubrania, (jedynie widać było, że jej odzienie „odnawia się” z walki na walkę), podczas gdy jej odpowiedniczka z przeszłości przebierała się wielokrotnie już w pierwszych dniach po przebudzeniu.

    Czuły punktEdytuj

    Osiemnastka z przyszłości, tak jak ta z teraźniejszości, bardzo sentymentalnie traktuje swoje włosy. Gotowa jest zabić najokrutniejszą możliwą techniką tego, który uszczknie choćby pasemko jej, jak sama mówi, bezcennych włosów.

    GaleriaEdytuj

    PrzypisyEdytuj

    1. W opowieści Trunksa.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki