FANDOM

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Jiren
Trening Jirena
ジレン
Jiren
Płeć Mężczyzna
Występuje Dragon Ball Super Logo
Rasa Kosmita (nieznana)
Pochodzenie Jedenasty Wszechświat
Miejsce zamieszkania Jedenasty Wszechświat
Pokrewieństwa
  • Vermoud (pan)
  • Kai (pan)
  • Margarita (pani)
  • Dyspo (przyjaciel)
  • Kahseral (przywódca)
  • Toppo (przyjaciel)
  • Cocotte (przyjaciółka)
  • Jiren Szary (jap. 灰色のジレン [Haiiro no jiren]) – członek Pride Troopers, najsilniejszy spośród grupy reprezentantów Jedenastego Wszechświata biorących udział w Turnieju Mocy.

    Wygląd Edytuj

    Jiren to wysoki, umięśniony humanoid, wyglądem przypomina Jaco i sędziego, tj. jest ucieleśnieniem popularnego w popkulturze wyobrażenia istoty pozaziemskiej w postaci „ufoludka-szaraka”. Ma szarą cerę, duże zaokrąglone czarne oczy, nozdrza zamiast nosa, ubiera się w uniform Pride Troopers. Strój ów składa się z czerwono-czarnego kostiumu oraz białych rękawiczek i butów tego samego koloru.

    Jiren.

    FabułaEdytuj

    Pierwszy raz Jiren jest pokazany jeszcze przed rozpoczęciem Turnieju Mocy, gdzie medytuje. Po raz kolejny pojawia się wraz z kompanami na arenie Turnieju Mocy, gdzie spotyka po raz pierwszy Son Gokū, który wyszedł spotkać się z nimi. Pojawia się nagle za Saiyaninem i każe mu odejść, a ten jest zszokowany jego szybkością. Kolejny raz zaskakuje bohatera, kiedy ignoruje lecące w jego stronę bloki, które mijają go o włos, przy czym nie robi żadnego ruchu. Gokū odchodzi, będąc zaskoczonym jego umiejętnościami i ciesząc się na myśl o walce z nim.

    CiekawostkiEdytuj

    • Początkowo Jiren miał wystąpić w odcinku 78 odcinku DBS, jednak został zastąpiony postacią Toppo, tj. kolegą-współczłonkiem Pride Troopers.
    • Imię „ジレン, jiren” najprawdopodobniej pochodzi od słowa „レンジ, renji”, czyli japońskiego zapożyczenia od angielskiego czasownika „range”, czyli „walczyć”, „przeciwstawiać się komuś/czemuś”, „ścierać się z kimś/czymś”.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki