FANDOM

Super Saiyanin Blue (SSJB),[1] Super Saiyanin God Super Saiyanin (SSJGSSJ) (jap. スーパー サイヤ人ブルー (スーパー サイヤ人 ゴッド スーパー サイヤ人) [Sūpā Saiya-jin Burū (Sūpā Saiya-jin Goddo Sūpā Saiya-jin)]) – kolejny szczebel transformacji SSJ, drugie stadium Boskiego Super Saiyanina i najpotężniejsza forma, jaką może osiągnąć Saiyanin.

Son Gokū i Vegeta pierwszy raz ujawniają ową transformację w walce ze Złotym Freezerem. Son określa ją mianem „Super Saiyanina z mocą Super Saiyanina Goda”. Ten poziom osiąga też Vegetto w walce ze Scalonym Zamasu. Podobną transformacją jest Super Saiyanin Rosé używany przez Gokū Blacka.

Poziom charakteryzująEdytuj

  • Włosy i brwi o kolorze przypominającym morski płomień,
  • niebieska aura,
  • od postaci emanują niebieskawe białe gwiazdy,
  • brak zmian w masie mięśniowej,
  • niesamowity wzrost siły i szybkości wojownika.

WalkiEdytuj

Son Gokū SSJB kontra Złoty FreezerEdytuj

Vegeta SSJB kontra Złoty FreezerEdytuj

Vegeta SSJB vs HitEdytuj

GaleriaEdytuj

Fanowskie koncepcje wyglądu postaciEdytuj

Gdy tylko do sieci przedostały się pierwsze wzmianki o nowej transformacji, fani podjęli się odtworzenia własnych interpretacji. Poniżej kilka z nich.

Kwestia nazwyEdytuj

Początkowo ten poziom był nazywany Super Saiyanin God Super Saiyanin, co wynikało ze słów Gokū z 15 filmu kinowego mówiącego o tym, że ten poziom jest Super Saiyaninem z mocą Boskiego Super Saiyanina. W ten sposób jako środek zaradczy w nazwie połączono nazwy tych dwóch poziomów. Jednak w 5 rozdziale mangi Dragon Ball Super padła nazwa SSJ Blue, która w ten sposób stała się oficjalną nazwą tego poziomu, natomiast w anime nazwa Super Saiyanin Blue po raz pierwszy padła w 37 odcinku. Nazwa Super Saiyanin God Super Saiyanin nigdy nie została oficjalnie zatwierdzona.

PrzypisyEdytuj

  1. 1,0 1,1 Piąty rozdział mangi DBS i 37 odcinek anime.