FANDOM

Super Saiyanin 3 (SSJ3) (jap. スーパー サイヤ人スリー [Sūpā Saiya-jin Surī], pl. w anime Mega Wojownik, pl. w mandze ?, fr. Mega Guerrier, Le Super Saïyen 3, ang. Super Saiyan 3) – trzeci poziom transformacji SSJ, znacznie różniący się od poprzednich stadiów. Poziom bojowy Saiyanina gwałtownie wzrasta, przy czym jego ki bardzo szybko zanika. Włosy urastają do pasa, a masa mięśniowa odrobinę się zwiększa. Przemieniony w ten sposób Saiyanin jest narażony na niekontrolowaną i rychłą utratę energii, dlatego nie może pozostać w tej postaci zbyt długo.

Historia Edytuj

Pierwszym wojownikiem, który osiągnął ten poziom, był Son Goku. Udało mu się tego dokonać w trakcie pobytu w Zaświatach, a następnie poziom ten, dzięki Taniec Fusion udało się osiągnąć także Gotenksowi. Wojownik opanował tę technikę podczas bardzo trudnego treningu w Komnacie Ducha i Czasu. Po raz pierwszy poziom Super Saiyanina 3 w czasie walk Sona z Majin Bū na Ziemi. W późniejszych sagach obaj często korzystali z trzeciego stopnia transformacji, dopóki Son Gokū nie osiągnął poziomu Super Saiyanin Blue.
Goku SSJ 3

Goku SSJ3 w walce z Hildegarnem.

SiłaEdytuj

Po ukończeniu transformacji rzeczywista moc Saiyanina zostaje zwielokrotniona 400 razy. Ki, którą emanuje jego aura, wyczuwalna jest na niemal w całym Wszechświecie. Mimo iż Świat Kaiōshinów jest oddalony od Ziemi o tysiące lat świetlnych, to moc przemienionego Gokū docierała aż tam. Ponadto sama metamorfoza powoduje bardzo silne wibracje i potężne wyładowania Ki, mogące zniszczyć większość otoczenia użytkownika.

SSJ3 Goku vs. Beerus

Son jako SSJ3 w walce z Beerusem.

Poziom charakteryzująEdytuj

  • Długie złote włosy sięgające do pasa,
  • brak brwi,
  • zwiększenie siły ciosu oraz szybkości,
  • ogromne i szybkie zużycie energii,
  • zielone tęczówki z ciemniejszymi, widocznymi zielonymi spojówkami,
  • liczne wyładowania elektryczne dookoła i wewnątrz aury,
  • groźne i posępne spojrzenie,
  • mnożnik mocy podstawowej x400,

Goku SSJ Three (29) Przemiana II (7) Zmęczenie

Son Goku wyczerpany po drugiej przemianie w SSJ3 na Ziemi.

Goku SSJ Powrót do pierwotnej formy po przemianie w SSJ Three

Gokū mimowolnie wraca do pierwszego SSJ.

Galeria GokūEdytuj

TransformacjaEdytuj

Son Gokū kontra Majin BūEdytuj

Galeria GotenksaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 Tylko w grach wideo.
  2. Gokū odkrył ten poziom i jednocześnie jako pierwszy znany czytelnikom Dragon Balla Saiyanin w pełni opanował.