FANDOM

Super Nameczanin – wojownik powstały w wyniku ponownego połączenia Wszechmogącego i Piccolo, którzy kiedyś byli jednością. Nowa moc Piccolo wzbogacona siłą Naila, sprawiła, że połączenie stało się nad wyraz silne. Super Nameczanin mógł dać radę nawet pierwszej formie Cella. Super Nameczanin jest też bardzo mądry i wykorzystuje doskonała strategię w walce. Wojownik zachowuje imię Piccolo.

Dragon Ball ZEdytuj

Saga Cella Edytuj

Piccolo łączy się z Wszechmogącym i atakuje Cella. Wyciąga od niego informacje o jego powstaniu. Dowiedziawszy się o tym że jak potwór z przyszłości zaabsorbuje dwa androidy C17 i C18 to stanie się najsilniejszą istotą na świecie, Piccolo walczy z Cellem. Mógłby go zabić, lecz Cell używa Taiyō-ken i oślepia Nameczanina po czym ucieka. Piccolo chce zniszczyć C17 aby Cell go nie zaabsorbował. Piccolo i C17 byli wtedy najsilniejszymi istotami na świecie dlatego walka toczyła się zacięcie. Nie znamy wyniku walki gdyż przylatuje Cell z nową mocą. Piccolo łączy siły z C17 i razem walczą w obronie Androida. C16 zabiera i ukrywa C18 gdyż był on dobrym androidem kochającym przyrodę i zwierzęta. Piccolo niestety przegrywa i C17 zostaje zaabsorbowany przez Cella. Następnie Cell w drugiej formie zostaje pokonany przez Vegetę który właśnie wyszedł z komnaty ducha i Czasu. Cell przekonuje Vegetę by dał mu zaabsorbować C18 i wtedy będzie miał godnego przeciwnika. Vegeta wpada w pułapkę i pozwala wrogowi na podniesienie mocy. Trunks z przyszłości jest całkowicie innego zdania i próbuje on powstrzymać Cella, lecz bez skutecznie. Dochodzi do ostatecznej transformacji Cella. Potwór pokonuje Vegetę i walczy z Trunksem USSJ. Pokonuje go z trudem i organizuje turniej w którym, jeśli jeden z uczestników go pokona to nie zniszczy on Ziemi. Son Gokū i Son Gohan dalej trenują w komnacie. Piccolo czeka tam na swoich dwóch przyjaciół. Na turnieju występuje Piccolo i reszta wojowników. Piccolo zobaczył Gohana w formię SSJ i dał mu przebranie podobne do niego. Gohan bardzo się ucieszył z czynu Piccolo. Na Cell Game walczy Gokū po czym wycofuje się i daje szanse swojemu synowi Gohanowi. Arena turnieju niszczy się i wszyscy walczą przeciwko Cellowi. Gohan przeistacza się w SSJ2 i staje do walki z Cellem. Cell zmienia się w bombę i chce eksplodować myśląc że woli zginąć niż przegrać. Gokū poświęca życie by ratować syna i Ziemię. Cell przeżył własną eksplozję a Gokū niestety już nie. Na ziemię Cell powraca z większą mocą. Gohan wystrzeliwuje Kamehame-Ha. Cell robi to samo i dochodzi do wielkiej walki na fale. Piccolo i reszta wojowników stara się pomóc Gohanowi. Dzięki właśnie tej pomocy Gohan niszczy Cella i ratuje Ziemię.

Saga BūEdytuj

Piccolo bierze udział w 23 TB, gdzie ma zmierzyć się z Kaioshinem. Wojownik poddaje się i powstrzymuje Gokū przed nierozsądnymi zachowaniami. Gdy Kaiōshin i Kibito każą lecieć wojownikom Z ze sobą, Piccolo leci z nimi. W docelowym miejscu Dābra atakuje go śliną i zamienia w kamień. Po śmierci demona, Piccolo wraca do żywych. Ogląda walkę Vegety z Buu. Zabiera Trunksa i Son Gotena z pola walki na prośbę Saiyanina. Rani Babidiego i kłóci się z Bū. Zabiera dzieci do Pałacu Dende, tam na prośbę Gokū uczy ich fuzji. Udostępnia im komnatę ducha i czasu i opóźnia dotarcie tam Bū. Potem prowadzi tam demona i zostaje uwięziony z Gotenksem w tamtym wymiarze. Razem wydostają się na zewnątrz i walczą z Bū. Zostają wchłonięci przez demona i uwolnieni przez Gokū i Vegetę z jego brzucha. Piccolo ginie podczas zniszczenia Ziemi przez Bū i odzyskuje życie dzięki smoczym kulom. Oddaje energię do Genki-Damy Gokū. Pod koniec DBZ ogląda 28 Tenka-ichi Budōkai razem z rodzinami Gokū i Vegety i swoimi przyjaciółmi.

Dragon Ball SuperEdytuj

Piccolo jest na przyjęciu u Bulmy i ogląda walkę z Beerusem. Walczy z ludźmi Freezera. Zbiera drużynę Beerusa, przechodzi pomyślnie testy, walczy z Frostem, ale zostaje pokonany przez truciznę. Potem ogląda dalsze walki i uczestniczy w wywoływaniu Super Shén Lónga i przyjęciu Bulmy z okazji zwycięstwa drużyny Ziemi. Piccolo pomaga Gokū zbierać plony i leci spotkać się z Trunksem. Na miejscu słucha jego historii. Piccolo ogląda starcie Gokū i Blacka i usuwa szkody zrobione przez walkę. Razem z Gohanem przybywa pożegnać Trunksa i Mài.

Dragon Ball GTEdytuj

Piccolo walczy z opanowanymi przez Babyego wojownikami, sam zostaje opętany przez mutanta i walczy z Gokū. Po odtruciu świętą wodą pomaga Gokū pokonać wroga. Podczas ewakuacji ludzkości oddaje zmęczonemu Gokū część energii, by ten mógł się teleportować na statek Bulmy i ginie razem z wybuchem Ziemi i zostaje w piekle. W sadze Super C17 łączy swą świadomość z Dende i otwiera przejście między piekłem i Ziemią, dzięki czemu Gokū wydostaje się do świata żywych. Piccolo pozostaje w piekle.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki