FANDOM

Suke (jap. スケさん [ Suke-San]) – jest niewidzialnym demonem, który pojawia się w Dragon Ball. Normalnie, przepowiednia wróżki kosztuje 10.000.000 Zeni, chyba, że ​​każdy z jej pięciu zawodników zostanie pokonany. Suke jest drugim przeciwnikiem z którym do boju czoło stawia Yamcha. Urodził się w wieku 176.

Suke.jpg

Biografia:Edytuj

Draculę poznajemy po raz pierwszy w odcinku pięciu przeciwników gdzie Goku i jego przyjaciele próbują dowiedzieć się, gdzie znajduje się ostatnia Smocza kula niestety na radarze nie ma opisanego położenia smoczej kuli. Muten Rōshi sugeruje, żeby udać się do wróżki Uranai Baby, która jest czarownicą, więc będzie umiała zobaczyć położenie smoczej kuli. Okazało się, muszą pokonać pięciu wojowników, a Suke jest drugim z nich.

Yamcha walczy z Suke gdzie niestety Yamcha przegrywa. Chłopak jest zaskoczony, a Suke bezustannie go atakuje. Kurilín wpada na genialny pomysł jak sprawić aby Suke był widoczny. Ustawia Bulmę tyłem do ringu a Genialnego Żółwia wprost w stronę Suke z podniesioną głową. Kiedy walka trwa, Kurilín zdejmuje z Bulmy bluzkę a Genialnemu Żółwiowi leje się krew z nosa, zalewając Suke w ten czas staje się on widoczny. Yamcha nie ma najmniejszego problemu by go pokonać co kończy się rezygnacją z walki i podniesieniem białej flagi przez Suke.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki