FANDOM

Statek kosmiczny Freezera – statek, którym podróżował Freezer ze swoim wojskiem przemieszczając się po kosmosie. Pierwszy raz spotykamy go na Namek, gdzie tyran przybył ze swoimi żołnierzami. Ze swojego statku zaatakował planetę Vegeta w filmach Father of Gokū i Epiosode of Bardock oraz w mandze Episode of Bardock. Ten statek został uszkodzony przez Freezera, Son Gokū i Vegetę, na końcu Sagi Frezera statek został zniszczony w wybuchu planety Namek. W takim samym modelu statku statku podróżują Tagoma i Sorbet ze swoimi żołnierzami. Tym modelem przybywają na Ziemię. Ten statek został zniszczony wraz z Ziemią. Kiedy Whis cofnął czas statek pozostał gdzieś na miejscu walki.

WyglądEdytuj

Spłaszczona geoida z czarno-pomarańczowymi brzegami, spód i wierzch pomarańczowe. Statek ma wiele białych stojaków, które podczas startu są składane do podłoża, podczas lądowania wypuszczane. W statku są łazienki, pokoje żołnierzy, centrum dowodzenia. Od zewnątrz okala go korytarz, z którego wchodzi się do poszczególnych pomieszczeń. W środku mieści się wiele osób. Właściwie to latająca baza wojskowa. główne pomieszczenie z widokiem na zewnątrz zajmuje kwatera główna Freezera lub innego dowódcy Kosmicznej Organizacji Handlu.