FANDOM

Spopovitch
Spopovitch (2)
スポポビッチ
Supopobitchi
Imię w anime Sporowicz
Imię w mandze ?
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze Rozdział #438
Debiut w anime DBZ, odcinek #213
Występuje LogoDBZ
Rasa Ziemianin
Zginął 1. Został rozsadzony magią Babidiego.
Pochodzenie Ziemia
Miejsce zamieszkania Nieznane:
a) Zaświaty
b) Ziemia
Poziom bojowy Nieznana
Głos Hisao Egawa
Znaczenie imienia „Spopovitch” - pochodzi albo od nazwy „Wybrzeża Spopovitch” albo od nazwiska słynnego piłkarza[1].
Pokrewieństwa
  • Babidi (pan)
  • Yamu (kompan)
  • Spopovitch (jap. スポポビッチ [Supopobitchi], pl. w anime Sporowicz, pl. w mandze ?, fr. Sporovitch, ang. Spopovich)ziemski wojownik opętany i przemieniony przez Babidiego. Pojawia się w Sadze Majin Bū.

    Poznajemy go na Tenka-ichi Budōkai #25. On i Yamu, towarzysz, z którym przybył, poddani zostali kontroli umysłu, a ich ciała transformowane w muskularne kukły, Babidi przydzielił wojownikom zadanie zebrania potrzebnej do uwolnienia Majin Būki. Ze wspomnień Mistera Satana i Gokū dowiadujemy się, że dawniej Spopovitch był słabym, ogarniętym pragnieniem bycia mistrzem świata, pyszałkiem.

    W trzeciej walce Tenka-ichi Budōkai przeciwnikiem Spopovitcha okazuje się Videl. Dziewczyna jest nieświadoma zagrożenia, ale daje z siebie wszystko i początkowo wydaje się, że jest w stanie zwyciężyć. Niestety, Spopovitch raz za razem podnosi się z maty. A gdy wydaje się, że Videl kopniakiem skręciła mu kark, on znów wstaje i ku zdumieniu widzów, odkręca sobie głowę. Widząc to, Gokū zaczyna się domyślać, że Spopovitch nie jest już zwykłym człowiekiem i ostrzega Gohana. Videl nadal się nie poddaje, choć Spopovitch przystąpił do kontrataku. Ku przerażeniu Gohana i innych wojowników, przeciwnik Videl traktuje ją jak worek treningowy. Gdy jest bliski zabicia dziewczyny, rozwścieczony Gohan zamienia się w Super Saiyanina i rzuca się jej na ratunek. W tym momencie wkracza Yamu i każe Spopovitchowi zakończyć walkę, co ten czyni, wykopując nieprzytomną Videl z maty. 

    Gdy podczas następnej walki Kibito nakłania Gohana do zamienienia się w Super Sayianina, Yamu i Spopovitch natychmiast rzucają się na niego. Unieruchomiony przez Wschodniego Kaiōshina Gohan nie jest w stanie się bronić, więc duet łatwo kradnie mu energię, a następnie odlatuje do kryjówki Babidiego. Wschodni Kaiōshin, wraz z pozostałymi, podąża ich śladem. Wojownicy są świadkami przekazania energii Babidiemu. Następnie, czarnoksiężnik pozbywa się swoich sług, gdyż wypełnili swoją misję i nie są mu już dłużej potrzebni. Spopovitch ginie, rozsadzony zaklęciem.

    GaleriaEdytuj

    PrzypisyEdytuj

    1. Informacja ze strony - http://www.dbmania.net/db-names.htm [dostęp 15 czerwca 2013].

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki