FANDOM

Specjalny Oddział Ginyū
Symbol Specjalnego Oddziału Ginyu.jpg
ギニュー特戦隊
Ginyū Toku Sentai
Czym się zajmuje Wykonują zadania specjalne dla Freezera
Założyciel Freezer
Członkowie
  • Kapitan Ginyū
  • Jeice
  • Butter
  • Recoome
  • Guldo
  • Avo
  • Cado
  • Nadal istnieje tak, pod koniec serii Dragon Ball GT wciąż istnieją w Piekle
    Na jakiej planecie się znajduje Planeta Freezer 79 (była baza),
    Piekło (obecne miejsce zamieszkania)
    Pojawia się w LogoDBZ.jpgLogoDBGT.png

    Specjalny Oddział Ginyū (jap. ギニュー特戦隊 [Ginyū Toku Sentai], pl. w anime Specjalne Siły Ofensywne Frezera, pl. w mandze Odział specjalny Mleckora, fr. Ginyu Force) – elitarna grupa żołnierzy do zadań specjalnych imperatora Freezera, niegdyś rządzącego Galaktyką Północną. Prawdopodobnie do momentu walki na Namek najpotężniejszy oddział we Wszechświecie.

    Niegdyś w skład Specjalnego Oddziału Ginyū wchodziło siedmiu osobników, ale dwóch z nich - bracia Avo i Cado zostali przez Freezera wysłani na podbicie części Północnej Galaktyki zamieszkałej przez Tarbla. Jako że ten oddział to byli najbardziej zaufani zaraz obok Zarbona i Dodorii słudzy Freezera, zostało im zlecone zadanie przetransportowania na Namek Scouterów i odebrania Smoczych Kul Vegecie i Wojownikom Z, oraz dostarczenie ich tyranowi, aby mógł wypowiedzieć życzenie nieśmiertelności przed Porungą. Niemniej tym razem zadanie ich przerosło i nie poszło tak łatwo, jak zazwyczaj. Przeważnie bowiem niszczyli wroga w ułamku sekundy. Ich arogancja oraz chęć współzawodnictwa i dziwne zachowania doprowadziły do ich upadku. Oddział został rozbity, a jego członkowie skończyli swój żywot na Namek, jedynymi przetrwałymi byli zamieniony w Żabę Nameczańską Kapitan Ginyū oraz dwaj bracia Avo i Cado. Ich cechą charakterystyczną były tańce zagrzewające do walki i innego rodzaju wygłupy w stylu gry papier, kamień, nożyce czy, skoki i piruety. Oddział Ginyū występował jeszcze kilka razy, to jest zostali sprowadzeni przez Północnego Kaiō na Planetę Północnego Kaiō jako sparring-partnerzy (mięso armatnie) dla Yamchy,Tenshinhana i Chiaotzu. Brali także udział w walkach uciekinierów z Piekła w filmie dwunastym DBZ oraz w sadze Super #17.

    CzłonkowieEdytuj

    W skład brygady wchodzili:

    • Kapitan Ginyū - siła zła czyli atak techniką Body Change - poprzez wykrzyknięcie tego słowa możliwość zamiany ciałem z dowolną postacią,
      • Jeice - siła czysta, daje możliwość wykonania czerwonej Kikōhy Crusher Ball,
      • Butter - siła piekielna, to zdolność pozwalająca rozwijać niewyobrażalną prędkość - uważał się za najszybszego we Wszechświecie,
      • Recoome - siła absolutna, jest to ogromna moc fizyczna i zdolność do prowadzenia starć na zaawansowanym poziomie,
      • Guldo - siła zwierzęca, umiejętność pozwalająca na zatrzymanie czasu poprzez wstrzymanie oddechu,
      • Avo - zdolność do Połączenia w Avocado wraz z bratem Cado,
      • Cado - jak wyżej.

    CiekawostkiEdytuj

    • Pod koniec historii nadal żyje dwóch wojowników tego elitarnego zespołu, a są to: bracia Avo i Cado, którzy w odcinku specjalnym z 2008 roku przeszli na stronę dobra.
    • Emblemat oddziału jest zworowany na emblemacie załogi statku Enterprise z serialu Star Trek.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki