Fandom

Dragon Ball Wiki

Shula

1276stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja3 Udostępnij
180px-ShuraFlight1.png

Shula

Shura (jap. シュラ [Shura]) – jest to demon podobny do człowieka. Ma długie czarne włosy, spiczaste uszy i wdowi szczyt na czole. Żyje w świecie demonów. Jest królem i jednym z jej najlepszych zawodników ze Świata Demonów.

Shula to potężny demon, któremu w pojedynkę udało się otworzyć gigantyczne wejście do świata demonów i zatrzymał je umieszczając za nimi miecz. Szula ze swymi ludźmi dręczy pobliskie królestwo w świecie ludzi. W końcu zainteresował się Księżniczką Misą i porywa ją, aby się z nią ożenić. Nie trzeba było długo czekać, jak ojciec Misy, Król Kress, wysyła młodego Goku aby odbić Misę.

Kiedy Son Gokū odnajduje Shulę w świecie demonów, odkrywa, że ​Misa ma zostać jego żoną. Son Gokū spotyka Shulę i wyzywa go na pojedynek, demon godzi się walczyć. Król Demonów okazuje się być szybkim i silnym wojownikiem, ale Gokū udaje się odnaleźć jego słabości. Świat demonów jest miejscem, gdzie nie ma jasnego światła, a oczy Shuly przyzwyczaiły się do ciemności. Son Gokū wystrzela Kamehame-Ha, oślepiając go i rzuca demonem o ścianę. Kiedy Shula odkrywa, że Son Gokū i Misa uciekli, wysyła za nimi swoje sługi, Melee i Gola. Son Gokū udaje się wyjść na zewnątrz i zamknąć wejście do świata demonów na zawsze. Mela następnie mówi mu, że tak powinno zostać. Shula prawdopodobnie, że on wciąż żyje.

Techniki:Edytuj

  1. Lewitacja – ma on zdolność do latania w wyniku manipulacji ki.
  2. Miecz – Shula posiada złoty miecz który wcisnął do utrzymania otwartym wejścia do świata demonów. Chociaż nigdy nie pokazano jak walczy mieczem, można założyć, że Shula jest bardzo wprawiony w walce mieczem.
  3. Palm Energy Wave – wystrzeliwanie wybuchów energii, które przypominają pożar, który wystrzela z swojej prawej dłoni w stronę swojego przeciwnika.
  4. Specjalna technika – Shula uruchamia z ramienia pierścienie fal energii w kierunku przeciwnika. Może w ten sposób zadawać potężne ciosy z tej techniki, które mogą przebić się przez Kamehame-Ha.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki