Wikia

Dragon Ball Wiki

Shula

733strony na
tej wiki
Dyskusja3
180px-ShuraFlight1.png

Shula

Shura
 - jest to w anime jedyna postać, która jest jak człowiek demon ma długie czarne włosy, uszy spiczaste, a "w" jast symbolem na czole. Jako taki, on żyje w świecie demonów i posiada on tytuł króla, jak również jednym z jej najlepszych zawodników.

Biografia:

Shula to potężny demon, któremu w pojedynkę udało się otworzyć gigantyczne wejście do świata demonów i wytrzymał go otworzyć na chwilę przez zaklinowanie jego przeklęty miecz w jego drzwiach. W tym czasie on i wielu jego podwładnych ciągle męczy pobliskiego królestwa, podczas nocy. W końcu zainteresował się Księżniczką Misą, i porwał ją, aby się z nią ożenić. Nie trzeba było długo czekać, jak ojciec Misy, Król Kress, wysłał młodego Goku po niego, aby odebrać Misę.

Kiedy Goku odnajduje Shula w świecie demonów, odkrywa, że ​Misa ma zostać jego żoną. Goku spotyka Shula i wyzywa go na pojedynek, który Shula akceptuje. Shula okazuje się być szybkim i silnym wojownikiem, ale Goku udaje się odnaleźć jego słabości. Świat demonów jest miejscem, gdzie nie ma jasnego światła, a oczy Shula przyzwyczaiły się do ciemności. Goku wystrzeliwuje Kamehame-Ha i następnie rozbija demonem o ścianę. Kiedy wraca do Shula, odkrywa, że ​​Goku i Misa uciekają, a on wysyła swoje sługi za nim, ale dwa demony, Melee i Gola, blokują na ich drodze. Goku udaje się wyjść na zewnątrz i zamknąć wejście do świata demonów na zawsze. Melee następnie mówi mu, że to tak powinno być. Raczej, że ją ukaradną i Gola zaingeruje, Shula decyduje się kontynuować jego partie, i zachęca obydwa demony razem. Shula nigdy nie uciekł, ale jest prawdopodobne, że on wciąż żyje.

Techniki:

  1. Lewitacja - Shula ma zdolność do latania w wyniku manipulacji Ki.
  2. Mieczem - Shula posiada złoty miecz on wcisnął do utrzymania wejścia do świata demonów otwarte. Chociaż nigdy nie jest postrzegane jego stosowania w odcinku, można założyć, że Shula jest bardzo wykwalifikowanych w walce z mieczem.
  3. Palm Energy Wave - Shula pożarów wybuch energii z jego prawej dłoni przed swoim przeciwnikiem.
  4. Specjalna technika - Shula uruchamia pierścienie fal energii z ramienia na atak przeciwnika. Może również uruchomić potężny cios z tej techniki, które mogą przebić się przez Kamehame-Ha.

Więcej od Wikii

Losowa wiki