FANDOM

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Shinianie
Kaioshini doShinjin.jpg
神人
Shin-jin
Miejsce zamieszkania Królestwo Bogów
Przeciętny wzrost przedstawicieli rasy Porównywalny z ludzkim.
Dieta Prawdopodobnie wszystkożerne.
Poziom intelektualny Porównywalny z ludzkim.

Shinianie (jap. 神人 [Shin-jin]) – boska rasa obojnaczych kosmitów pochodząca z Królestwa Bogów. To spośród należących do niej istot wybierani są Kaiō oraz Kaiōshini.

Narodziny ShinjanEdytuj

Shinjanie rodzą się z owoców drzewa świata. Istnieją dwa rodzaje owoców drzewa świata, większość z Shinjan powstaje ze „zwykłego” typu, z pośród takich istot wybierani są przyszli Kaiō. Raz na jakiś czas, niezwykle rzadko, roślina daje plon w postaci owocu „złotego” typu, z niego rodzą się Kaiōshini. Bywa, że serce Shinjanina zostaje opętane przez mrok i ów wybierze ścieżkę zła, podówczas taki osobnik zostaje zesłany do Świata Demonów, gdzie trafia pod jurysdykcję Makaiō oraz Makaiōshinów, dołączając do szerzących zło[1][2].

ŻycieEdytuj

Shinjanie prowadzą sielankowy tryb życia, uczą się w zamczysku pełniącym rolę szkoły. Kiedy jeden z Kaiō umiera, Shinjanie ciągną losy i zwycięzca zastępuje zmarłego boga[1][2]. Średnia długość życia Shinjanina to ok. 75000 lat[3].

Specjalne zdolnościEdytuj

Planeta zamieszkaniaEdytuj

ToriyamaDragonBall1.PNG  Więcej w osobnym artykule: Królestwo Bogów.

Lista ShinjanEdytuj

KaiōEdytuj

Kaiō Siódmego WszechświataEdytuj

ToriyamaDragonBall1.PNG  Więcej w osobnym artykule: Kaiō.

KaiōshiniEdytuj

Kaiōshini Szóstego WszechświataEdytuj

Kaiōshini Siódmego WszechświataEdytuj

Kaiōshini Dziesiątego WszechświataEdytuj

ToriyamaDragonBall1.PNG  Więcej w osobnym artykule: Kaiōshini.

InniEdytuj

CiekawostkaEdytuj

  • Shinjanie są bezpłciowi, jednak zarówno Kaiō, jak i Kaiōshini, odznaczają się silnymi cechami męskimi oraz żeńskimi. Nie wiadomo jednak, czy ów fakt jest jedynie zbiegiem okoliczności bądź nieścisłością, czy też Shinjanie w momencie pasowania na bogów nabywają płcie.

PrzypisyEdytuj

  1. 1,0 1,1 Akira Toriyama ujawnia te informacje w wywiadzie załączonym od drugiego tomu specjalnego przewodnika po Dragon Ballu pt. Dragon Ball Super Exciting Guide, który trafił na półki japońskich księgarń 3 kwietnia 2009r.
  2. 2,0 2,1 Informację wspomina wywiad z Akirą Toriyamą dołączony do piątego tomu pełnokolorowej edycji mangi Dragon Ball, który to tom trafił do japońskich księgarń 4 lipca 2014.
  3. W przeprowadzonym przez Naho Ōishi wywiadzie z Akirą Toriyamą, który został zamieszczony w sekcji pt. „Dwanaście Tajemnic Bū” czerwcowego numeru Saikyō Jumpa z 2014r., autor Smoczych Kul podaje średnią długość życia Shinjan.
  4. Dzięki potarom dokonała fuzji ze Wschodnim Kaiōshinem sprzed piętnastu pokoleń.
  5. Asystent Wschodniego Kaiōshina.
  6. Były Kaiō Dziesiątego Wszechświata uczący się, by w przyszłości zostać Kaiōshinem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki