FANDOM

Senbei Norimaki
250px-Senbei
則巻千兵衛
Norimaki Senbee
Imię w anime Senbei Norimaki
Imię w mandze Jurek Spadkowski
Inne imiona Dr. Slump
Dr. Skumk
Hakase
Doraemon
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze "The Birth of Arale"
Debiut w anime DB, odcinek #056
Występuje LogoDB Dragon Ball Super Logo
Rasa Człowiek
Data urodzin 716
Zginął 1. Kiedy Majin Bū wysadził Ziemię.

2.Zginął kiedy Freezer spowodował wybuch Ziemi.

Pochodzenie Ziemia

Kraina Mechanicznych Zabawek

Głos Kenji Utsumi - oryginalnie

Yūsaku Yara - obecnie

Pokrewieństwa
  • Midori Norimaki (Żona)
  • Arale Norimaki (Córka)
  • Turbo Norimaki (Syn)
  • Senbei Norimaki (jap. 則巻千兵衛 [Norimaki Senbē]) – samozwańczy geniusz, (mimo, że jego własny syn jest o wiele mądrzejszy od niego). Tworzy Arale chan i wiele szalonych wynalazków, takich jak zegarek, Stop Time oraz wszelkiego rodzaju pojazdy. Nie jest on atrakcyjny, ale jest naprawdę życzliwym człowiekiem. Ma zdolność do utrzymywania przystojnego wyglądu i lubi pozować do 3 minut, a potem wraca do normy. W końcu poślubia Midori Yamabuki.

    OsobowośćEdytuj

    Serioussenbei

    Może przekształcić się w bardziej przystojną wersję o większym wzroście, niż oryginalnie (na bardzo krótki okres trzech minut). Nazwa Senbei Norimaki pochodzi od japońskiej odmiany ryżu. Norimaki oznacza owinięty "i odnosi się do konkretnego typu każdego odpowiedniego rodzaju ryżu. Choć Akira Toriyama często czerpie większość postaci krótkich i pulchnych, zwłaszcza Senbei Norimaki, są momenty gdzie Senbei Norimaki staje się bardziej "realistyczny", stając się dość wysoki i chropowaty w wyglądzie.

    BiografiaEdytuj

    Życie Senbei zmieniło się, kiedy stworzył androida, którego nazwał Arale i zaakceptował jako córkę.

    Araleiscreated

    Senbei tworzy Arale

    Rola w Dragon BallEdytuj

    MidoriGSenbei

    Senbei z żoną w Dragon Ball

    Gdy Goku gonił Generała Niebieskiego po niebie Mechanicznych Zabawek, a jego samolot rozbił się o góry. Son ląduje przed domem Arale i prosi Senbeia o naprawę Smoczego Radaru, Arale krzyczy na niego twierdząc, że jest głupi. Senbei nie czuł się pewnie w tej technologii ponieważ radar był całkiem zaawansowany i nawet on nie umiał go naprawić. Turbo potajemnie uratował go od przed upokorzeniem naprawiając radar przy użyciu zdolności telekinezy. Generał Niebieski pojawia się w jego domu i próbuje zabić Sona oraz ukraść samolot Senbei, ale Arale pokonała go. Podczas gdy Generał Niebieski uciekł z radarem, Turbo zrobił z części samolotu nowy radar dla Gokū.

    WynalazkiEdytuj

    1. Arale  pierwszy znany doskonale Android który ma jedną wadę, w pobliżu innych osób potrzebuje okularów.
    2. Przelotne Okulary - para okularów przez które można zobaczyć wszystko. Senbei próbuje użyć ich do zobaczenia dziewczyny nago, ale zostają one zniszczone przez Midori, gdy przypadkowo uderza go swoim skuterem.
    3. Cyborg niedźwiedź - stworzył niedźwiedzia, który został zastrzelony przez myśliwego.
    4. Duży-Mały Pistolet - pistolet który może zmniejszyć lub powiększyć cokolwiek.
    5. Aparat Przyszłości - aparat, który robi zdjęcie i pokazuje co i jak będzie wyglądać w przyszłości.
    6. Pantofle Przyszłości - deska na której można podróżować w czasie.
    7. Pistolet Paralizator - broń która zawiesza wszystko na swoje miejsce, nie udało się przeciw Dinozaurowi.
    8. Psi Robot - kiedy Arale zaginęła miał bardzo dobry węch, był dość realistyczny, ponieważ oddawał mocz w niektórych punktach.
    9. Samolot Cola - okrągły samolot napędzany colą, paliwo kończy się dość szybko.
    10. Maszyna rzeczywistości - używana do gotowania ryżu, generuje prawdziwe kopie tego, co było na zdjęciu, które zostało wprowadzone do jej wnętrza.
    11. Barberman - robot fryzjer. Ma dziwne poczucie humoru, miłość do śpiewu oraz mechanizm autodestrukcji.
    12. Samochód - on zbudował samochód dla króla Nikochan i jego sługi, aby wrócili do domu, ponieważ Senbei nie wiedział ze byli kosmitami.
    13. Reality Machine Number 2- maszyna wyglądająca jak garnek z własną świadomością, potrafi wyczytać w myślach największe pragnienie i stworzyć je z niczego, wynalazek ten został ukazany w 69 odcinku Dragon Ball Super. Dzięki temu Sembei otrzymał nagrodę, urządzenie przyczyniło się również do sprowadzenia Beerus'a na ziemię.

    CiekawostkiEdytuj

    • Senbei może posiadać swoją "poważną minę" tylko przez 3 minuty.
    • Wydaje się, że ludzie widzą Senbei gdy ma "poważną minę", ponieważ Gokū pyta, jak to zrobił.
    • Senbei w Dragon Ball nosi koszulkę Pennzoil.
    • Otrzymał nagrodę za najbardziej odkrywczy wynalazek roku, wybór został podjęty przez Światową Akademię Nauk.

    Gry VideoEdytuj

    • SeriousSembei(Origins2)

      Senbei z Turbo i Midori w Origins 2

      Dragon Ball: Daimao Fukkatsu.
    • Famicom Jump: Hero Restuden.
    • Skocz Super Stars.
    • Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3 (głos).
    • Dr. Slump: Arale-Chan.
    • Dragon Ball: Originis 2.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki