FANDOM

Saga zaślubin – ostatnia saga serii Dragon Ball. Son Gokū i Chichi biorą ślub. Trwają przygotowania, kiedy w pałacu Gyū Maō wybucha pożar, którego nikt nie jest w stanie ugasić. Ojciec dziewczyny zostaje uwięziony w płomieniach chcąc ocalić suknię ślubną swojej żony, która ma służyć Chichi. Gokū i Chichi udają się na wyspę Żółwiego Pustelnika pytać go o radę. Mistrz mówi im, że pożar może ugasić tylko Wachlarz bashō, który jak się okazuje wyrzucił Morski Żółw. Bohaterowie znajdują wachlarz w jaskini, gdzie przeszkadza im Gang Pilafa, przed który ratuje ich dinozaur. Wachlarz gasi płomienie, ale ugaszony ogień wybucha od nowa. Gokū i Chichi udają się na Górę Pięciu żywiołów, gdzie dziewczyna zdaje test mieszkającej tam staruszki na żonę idealną, a Gokū wchodzi na szczyt. Okazuje się, że to dziura w Świętym Palenisku podsyca ogień. Mieszkająca na szczycie Annin otwiera pokrywę i przy pomocy wachlarza rozgania płomienie, a Gokū miodem od staruszki z Góry Pięciu Żywiołów zakleja dziurę. Ogień gaśnie, Gyū Maō i suknia matki Chichi są uratowani. Gokū wraca po Chichi, razem wracają do pałacu, jej ojca i biorą ślub.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki