FANDOM

Saga Tenka-ichi Budōkai Son Gokū i ćwiczy na wyspie Muten Rōshiego. Dołącza do niego Kurilín, który chce przewyższyć dokuczających mu braci z klasztoru. Na początku chłopcy muszą sprowadzić mistrzowi piękną dziewczynę. Sprowadzona przez nich syrena policzkuje Mistrza, grubaska nie przypada mu do gustu, trzecia dziewczyna płacze za domem. Chłopcy sprowadzają Lunch, która dobrze się czuje na wyspie. Potem chłopcy muszą odnaleźć kamień oznaczony rzucony przez Mistrza do lasu. Gokū odnajduje go po zapachu. Rozpoczyna się trening. Koledzy w ramach treningu roznoszą mleko, orzą pole samymi palcami, pomagają robotnikom na budowie. Potem muszą unikać ukąszeń pszczół będąc przywiązanymi do drzewa z barcią. Wreszcie zaczyna się właściwy trening. Przyjaciele poznają technikę Kamehame-Ha. Po roku treningu nastaje Tenka-ichi Budōkai 21. Pojawia się tu sam Muten Rōshi w przebraniu jako Jackie Chun.

EliminacjeEdytuj

W turnieju biorą udział chłopcy oraz Yǐnchá. Wszystkich uczestników jest łącznie 137 osób. Uczestnicy są podzieleni na 4 grupy, w których ze sobą walczą. Gokū i Kurilín trafiają do różnych grup. Gokū wygrywa swoja walkę eliminacyjną, Kurilin pokonuje prześladowcę z klasztoru, wojownika Kung-Fu, Człowieka Niedźwiedzia i swojego dawnego mistrza. Gokū pokonuje boksera i Shishigaryū no Kenpōka, Yǐnchá Człowieka Wilka.

ĆwierćfinałEdytuj

w pierwszej walce Kurilín walczy z Bacterianem i pokonuje go dlatego, że nie mając nosa nie czuje jego zapachu. W drugiej walce Jackie Chun pokonuje Yǐnchá. W trzeciej walce Nam walczy z Lánfāng. Kobieta wykorzystuje swoje wdzięki, ale wojownik zamyka oczy i wyrzuca z myśli fakt, że walczy z kobietą i wyrzuca ją za ring. W czwartej walce Gokū pokonuje Guillaina i jego gurugumę.

PółfinałEdytuj

W pierwszej walce Jackie Chun walczy z Kurilínem i pokonuje go. w drugie walce półfinałowej Gokū pokonuje Nama.

FinałEdytuj

Po zaciętej walce Gokū i Jackiego Chuna wygrywa Jackie. Mężczyzna pozbywa się przebrania i wyjaśnia, że wziął udział w turnieju, by pokazać chłopcom, że jest wielu silniejszych od nich ludzi i tym samym zmotywować ich do dalszych ćwiczeń. z okazji wygranej mistrz zaprasza wszystkich na kolację. Kame Senin daje też Namowi, który wziął udział w turnieju, by kupić wodę dla ludzi ze swojej wioski, cysternę z wodą w kapsułce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki