Fandom

Dragon Ball Wiki

Saga Pilafa

1276stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Saga Pilafa
Dragon-ball-pilaf.jpg
ピラフ編
Pirafu-hen
Rozdziały DB, 001-023.
Odcinki DB, 001-013.
Seria LogoDB.png
Lata emisji
  • 1984-1984 (manga)
  • 1986-1986 (anime)
  • Następna saga Saga Tenka-ichi Budōkai

    Saga Pilafa (jap. ピラフ編 [Pirafu-hen], ang. Emperor Pilaf Saga) – okazuje się, że nie tylko mały Saiyanin i przyjaciele zbierają Smocze Kule. Żądny władzy Pilaf i jego słudzy Shū i Mai także trwają w poszukiwaniach, pod rozkazem swego pana są w stanie zrobić wszystko i tak też się dzieje. Wierni swemu dowódcy kradną Smocze Kule, po czym znikają w korytarzach majestatycznej fortecy Pilafa. Son niewiele myśląc rusza w za nimi w pościg, co kończy się uwięzieniem w pułapce całej drużyny. Pilaf posiada teraz 7 kul, po wezwaniu smoka, kiedy już ma wypowiedzieć życzenie, zjawia się Wūlóng i wykrzykuje, że chce dostać "damską bieliznę". Życzenie zostaje spełnione, Shen Lóng odchodzi, Wūlóng ma bieliznę na głowie, a Smocze Kule rozpraszają się po świecie. Pilaf wpada we wściekłość. Rozkazuje uwięzić grupę przyjaciół w celi o szklanym suficie i metalowych ścianach aby w południe upiekli się w niej jak w piekarniku. Kiedy nadzieja już gaśnie Son Gokū spogląda na pełnię księżyca i dzieje się coś, czego nikt nie mógł się spodziewać. Saiyanin zamienia się w ogromną małpę - Ōzaru. Cela wraz z zamkiem zostaje zniszczona i wszyscy są wolni. Yamcha z pomocą reszty odcina ogon potwora i chłopiec powraca do pierwotnej postaci. Następnego dnia Gokū decyduje, że uda się na trening do Kame Senina.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki