FANDOM

Saga Nadludzkiej Wody (Commeson) (jap. 超人水(コメソン)編 [Chōjinsui (Komeson)-hen]) – jest to czwarta saga anime Dragon Ball Super. Skupia odcinki 043-046.

Bulma zamawia do pracy jedzenie, które przywozi Monaka. Trunks i Goten wchodzą do jego samochodu, zatrzaskują się drzwi, Monaka zabiera ich na Potaufeu. Tam chłopcy bronią Monaki i strażnika Nadludzkiej Wody, Potage, przed Gryllem, który znajduje zgubiony klucz do sejfu z Nadludzką Wodą i otwiera go. Woda pochłania jego moc i pamięć, a sam Gryll i jego ludzie, którzy tez padają jej ofiarą znikają. Woda w ich postaciach atakuje Trunksa i Gotena, ratuje ich przybyły z Jaco na ratunek Vegeta. Woda omotuje go i pochłania jego moc. Tylko jej pokonanie może ocalić Saiyanina. Trunks i Goten robią fuzję, ale Gotenks zostaje pokonany. Gdy kopia Grylla każe kopii Vegety pochłonąć Trunksa ta odmawia i rzuca się na nią. Pojawia się Gokū, który wyczua energię Gotenksa. Potage opowiada mu co się stało. Gokū i kopia Vegety walczą ze sobą. Potage daje Vegecie do ssania klucz do sejfu, który opóźni jego zniknięcie i mówi, że trzeba zniszczyć rdzeń Wody by ją pokonać. Woda, która przybrała postać Grylla próbuje pochłonąć Trunksa, Vegeta rzuca się na ratunek, wypluwa przy tym smoczek. Monaka robiąc krok rozdeptuje rdzeń i niszczy go. Gokū pokonuje przeciwnika Kamehame-Hą. Potage dziękuje chłopcom za pomoc przy napadzie Grylla i jego ludzi. Wszyscy wracają na Ziemię. Tam matki tulą swych synów, a Kakarotto informuje Vegetę, że miał w ustach smoczek, czym go denerwuje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki