FANDOM

Saga Garlica Juniora – saga tocząca się po pokonaniu Friezy przez Goku i ożywieniu Wojowników Z. Vegeta wyrusza w kosmos i zabija pozostałych przy życiu ludzi Frezera, Kulilin zakochuje się w Marron, którą przedstawia przyjaciołom, a Gohan nadrabia zaległości w nauce. Kiedy robi sobie przerwę Garlic Junior chcąc pomścić uwięzienie ojca w martwej strefie wypuszcza gaz, który powoduje agresję u wdychających go ludzi i zwierząt. Obecni w Żółwiej Chacie Yǐnchá, Chichi, Bulma zostają zatruci. Kurilín i Marron jako, że w tym czasie nurkowali nie dostają się pod działanie gazu. Tak samo Gohan, którego uratował latający smok, zatrzymując go w jaskini, gdzie gaz się nie dostaje. Tymczasem Garlic prosi o nieśmiertelność. do Ziemi zbliża się gwiazda Makyō, która wzmacnia jego moc. Kurilín, Marron i Gohan lecą do Wielkiego Karina, który daje im odtrutkę na gaz. Najpierw jednak przyjaciele walczą z Garlikiem i jego ludźmi oraz opanowanymi przez gaz przyjaciółmi. Udaje im się otworzyć przejście do Martwej Strefy i wepchnąć tam przeciwników. Następnie rozpylają Świętą Wodę, która niweluje działanie gazu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki