FANDOM

Po tym jak Gokū zabił jednego z jego towarzyszy - Raditza, Vegeta wraz z Nappą wyruszyli na Ziemię, w celu jej przejęcia oraz sprzedania, zdobycia nieśmiertelności za sprawą Smoczych Kul i pomszczenia Saiyan-jina. Rozpoczynają walkę z Piccolo, Yamchą, Tenshinhanem, Kulilinem i małym Gohanem. Początkowo walczą tylko Saibaimani i Nappą, którzy z łatwością pokonują trzech z przeciwników. Pojawia się Songo, wracający z Zaświatów. Wygrywa pojedynek z Nappą, którego dobija sam Vegeta. Rozpoczyna się pojedynek pomiędzy dwoma potężnymi Saiyan-jinami. Książę Kosmicznych Wojowników przyjmuje postać wielkiej małpy, a jego moc wzrasta 10-krotnie. Najeźdzca zostaje pokonany, lecz Goku oszczędza jego życie i pozwala odlecieć. Vegeta czuje się zhańbiony przegraną oraz oszczędzeniem życia i przysięga zemstę obrońcom Ziemii. Wyrusza swoją kapsułą do jednej z baz armii Freezera by wyleczyć rany po ciężkiej walce na błękitnej planecie. Dowiaduje się, że Smocze Kule - które tak bardzo chciał zdobyć - istnieją takżę na planecie Namek, więc od razu po regenarcji tam wyrusza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki