Fandom

Dragon Ball Wiki

Puipui

1276stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Puipui
PuiPuiNV..png
プイプイ
Puipui
Imię w anime Popol
Imię w mandze ?
Inne imiona Pui Pui
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze DB, rozdział #446
Debiut w anime DBZ, odcinek #220
Występuje LogoDBZ.jpgLogoDBGT.png
Rasa Zunianin
Zginął 1. Zabił go Vegeta.
Pochodzenie Zun
Miejsce zamieszkania
  • Statek Babidiego (dawniej)
  • Piekło (po śmierci)
  • Poziom bojowy nieznana
    Głos Tomohisa Asō
    Znaczenie imienia „puipui” pochodzi od japońskiego „チチンプイプイ, chichinpuipui”, które jest tamtejszą odmianą polskiego „abrakadabra”, popularnego zaklęcia czarodziejskiego.
    Pokrewieństwa
  • Babidi (pan)
  • Dābra (dowódca)
  • Majū Yakon (kompan)
  • Puipui (jap. プイプイ [Puipui], pl. w anime Popol, pl. w mandze ?, fr. ?, ang. Pui Pui)Zunianin, sługa czarnoksiężnika Babidiego, strażnik pierwszego pokładu na jego statku.

    Dragon Ball ZEdytuj

    PuiPui.gif

    Puipui nieopodal statku

    Tę sekcję należy rozwinąć. Jeśli wiesz, co się wtedy działo, prosimy, uzupełnij brakujące informacje!

    Informuje on Son Gokū, Vegetę, Son Gohana i Wschodniego Kaiōshin, że pochodzi z planety Zun.

    Kiedy Babidi przenosi wojowników na rodzinną planetę Puipuia, ten ostatni tłumaczy, że panujące tam przyciąganie jest dziesięć razy większe od ziemskiego. Jego przeciwnik Vegeta zdaje się nie zwracać na ten fakt uwagi. Puipui ginie od kikōhy Vegety.

    Dragon Ball GTEdytuj

    Puipui pojawia się jeszcze w serii GT. Razem z innymi uciekinierami z Piekła sieje chaos na Ziemi, następnie zostaje uśmiercony przez Son Gotena. Następnie zostaje ukazany oczom widza stojący w kolejce do Emmy Daiō. Ukazane zostaje również, jak wielki sędzia podbija jego dokumenty, kierując go z powrotem do Piekła.

    GaleriaEdytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki