FANDOM

Pułkownik Violet
Pułkownik Violet (15).jpg
バイオレット大佐
Baioretto Taisa
Imię w anime Pułkownik Fiołek
Imię w mandze Pułkownik Fioletowa
Inne imiona Colonel Violet
Płeć Kobieta
Debiut w mandze Rozdział #093
Debiut w anime DB, odcinek #065
Występuje LogoDB.png
Rasa Ziemianka
Zginęła 1. Została zjedzona bądź zabita przez Majin Bū.
2. W filmie 3. DB zginęła w wybuchu odrzutowca RR.
Pochodzenie Ziemia
Miejsce zamieszkania Piekło
Głos Kazuko Sugiyama
Znaczenie imienia „violet taisa” - „violet” to po angielsku „fioletowy”, a „taisa” to po japońsku „pułkownik”.
Pokrewieństwa
  • Red (dowódca)
  • Pułkownik Violet (jap. バイオレット大佐 [Baioretto Taisa], pl. w anime Pułkownik Fiołek, pl. w mandze Pułkownik Fioletowa, fr. Colonel Violet, ang. Colonel Violet) – jedna z dowódców służących Redowi w Armii Red Ribbon. Jest piękną, sprytną i bezwzględną kobietą. Zależy jej tylko na pieniądzach. Miała za zadanie odnaleźć Qī Xīng Qiú. Udało jej się, za co została wynagrodzona.

    W mandze czytelnik widzi ją tylko raz. Pojawia się w momencie, gdy, zapowiedziana uprzednio przez Adiutanta Blacka, oddaje smoczą kulę Redowi. W anime jej rola została wydłużona. Pierwszy raz pojawia się podczas poszukiwania Wŭ Xīng Qiú. Wychodzi wtedy na jaw jej bezwzględność. Aby uniknąć pożarcia przez krokodyla, rzuca mu na pewną śmierć dwóch swoich podkomendnych.
    Pułkownik Violet (11).jpg
    Gdy kapitan statku, którym płynęła, ginie z ręki Indian, nie wywiera to na kobiecie najmniejszego wrażenia, kiedy natomiast mała małpka zaczyna płakać, Violet tuli ją i uspokaja. Wynika z tego, że bardziej troszczy się o zwierzęta niż o własnych podwładnych. Po wykonanej misji odnalezienia kuli, dostarcza ją głównodowodzącemu RR, Dowódcy Redowi i odbiera zapłatę. Następnie, podczas obławy Son Gokū na główną siedzibę armii, miast próbować go powstrzymać, okrada główny sejf, znikając z gotówką.

    CiekawostkaEdytuj

    • W całym Dragon Ballu występują dwie kobiety, które wyglądają niemal identycznie jak Pułkownik Violet, są to Fan-Fan i Lanfang.
    • W związku z tym, że Violet nie stawiała oporu Gokū plądrującemu kwaterę główną, istnieją podejrzenia, że jest jedną z oficerów, którzy przeżyli ostateczny upadek Armii Red Ribbon.
    Pułkownik Violet podkomendny (DB Film3).jpg

    Jeden z podwładnych Violet - DB Film 3.

    GaleriaEdytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki