FANDOM

Pułkownik Violet (jap. バイオレット大佐 [Baioretto Taisa], pl. w anime Pułkownik Fiołek, pl. w mandze Pułkownik Fioletowa, fr. Colonel Violet, ang. Colonel Violet) – jedna z dowódców służących Redowi w Armii Red Ribbon. Jest piękną, sprytną i bezwzględną kobietą. Zależy jej tylko na pieniądzach. Miała za zadanie odnaleźć Qī Xīng Qiú. Udało jej się, za co została wynagrodzona.

W mandze czytelnik widzi ją tylko raz. Pojawia się w momencie, gdy, zapowiedziana uprzednio przez Adiutanta Blacka, oddaje smoczą kulę Redowi. W anime jej rola została wydłużona. Pierwszy raz pojawia się podczas poszukiwania Wŭ Xīng Qiú. Wychodzi wtedy na jaw jej bezwzględność. Aby uniknąć pożarcia przez krokodyla, rzuca mu na pewną śmierć dwóch swoich podkomendnych.
Pułkownik Violet (11)
Gdy kapitan statku, którym płynęła, ginie z ręki Indian, nie wywiera to na kobiecie najmniejszego wrażenia, kiedy natomiast mała małpka zaczyna płakać, Violet tuli ją i uspokaja. Wynika z tego, że bardziej troszczy się o zwierzęta niż o własnych podwładnych. Po wykonanej misji odnalezienia kuli, dostarcza ją głównodowodzącemu RR, Dowódcy Redowi i odbiera zapłatę. Następnie, podczas obławy Son Gokū na główną siedzibę armii, miast próbować go powstrzymać, okrada główny sejf, znikając z gotówką.

CiekawostkaEdytuj

  • W całym Dragon Ballu występują dwie kobiety, które wyglądają niemal identycznie jak Pułkownik Violet, są to Fan-Fan i Lanfang.
  • W związku z tym, że Violet nie stawiała oporu Gokū plądrującemu kwaterę główną, istnieją podejrzenia, że jest jedną z oficerów, którzy przeżyli ostateczny upadek Armii Red Ribbon.
Pułkownik Violet podkomendny (DB Film3)

Jeden z podwładnych Violet - DB Film 3.

GaleriaEdytuj