FANDOM

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Przestrzeń Sugoroku (jap. スゴロク空間 [Sugoroku kūkan]) – jest to niejako wydzielony wymiar w Siódmym Wszechświecie, do którego przypadkowo wpadły dwa Kosmoszopy Sūgorō i jego syn Sūkogorō. Jest to przestrzeń między światem żywych a światem zmarłych, gdzie Goku dostaje się podczas ataku Baby'ego. Baby strzela energią ki, która trafia Goku, Kaiōbito próbuje pomóc mu teleportując go na planetę kaioshinów, ale enrgia ataku jest tak potężna, że bóg nie utrzymuje Saiyanina i ten pozostaje między światami. Prawdopodobnie jest to przestrzeń, w której przebywa osoba teleportująca się zanim trafi z jednego miejsca w drugie. Kaiobito teleportuje się sam. Sugoro i Sukogoro dostali się tam podczas awarii ich statku. Od tej pory prowadzą grę, której wygrana ma pozwolić im wydostać się z tej przestrzeni.

Sūgorō prowadzi grę, której stawką jest powrót do świata żywych. Sūgorō jednak oszukuje. Kostka do gry jest w rzeczywistości jego synem, Sūkogorō, który potrafi zmieniać kształty. Kiedy Saiyanin Son Gokū trafia do Przestrzeni, Sūgorō dostaje najwięcej oczek, by najbardziej zbliżyć się do mety, Gokū dostaje najmniej oczek i musi się cofać. Obcy zadaje także pytania, na które Gokū nie zna odpowiedzi. Gokū odbiera Sūgorō kostkę do gry i grozi, że wrzuci ją do ognia. Obaj kosmici przyjmują swoje prawdziwe postacie. Gokū ucieka z przestrzeni między światami i zabiera ich ze sobą.

NazwaEdytuj

Nazwa przestrzeni nawiązuje do sugoroku, tradycyjnej japońskiej gry planszowej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki