FANDOM

Profesor Frappé
Flat2
フラッペ博士
Furappe hakase
Imię w anime Doktor Flat
Imię w mandze Nie występuje
Inne imiona Dr. Flappe
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze Nie występuje
Debiut w anime DB, odcinek #042
Występuje LogoDB
Rasa Ziemianin
Zginął 1. Kiedy Majin Bū zabił wszystkich Ziemian.

2. Zginął kiedy Freezer spowodował wybuch planety.

Pochodzenie Ziemia
Miejsce zamieszkania Ziemia
Głos Jōji Yanami
Znaczenie imienia „Furappe Hakase”, jap. „furappe” pochodzi od francuskiego „frappé”, tj. „uderzony”, „wstrząśnięty”, „schłodzony”, terminu będącego tłumaczeniem greckiego „φραπές”, „frapés”, które jest nazwą dla specjalnie sporządzanej spienionej greckiej kawy; w Polsce nazywa się to „kawą frappé”; w imieniu zawarta jest aluzja do fryzury naukowca (przypomina ubitą pianę) oraz do jego ekscentrycznego charakteru (fr. przym. frappé); „hakase” to po japońsku „profesor”, „doktor nauk”.
Pokrewieństwa
  • Android numer 8 (twór)
  • Snow (znajoma)
  • Son Gokū (znajomy)
  • Doktor Gero (znajomy)
  • Profesor Frappé (jap. フラッペ博士 [Furappe hakase], pl. w anime Doktor Flat, pl. w mandze nie występuje)Ziemianin, naukowiec i wynalazca, twórca Ósemka, androida pracującego dla Generała White'a, żołnierza Armii Red Ribbon.

    Profesor mieszka w samotni usytuowanej na szczycie góry mieszczącej się na obrzeżach Szczękającej Wsi. Gdy żołnierze RR zagrozili mu, że jeśli nie przystanie na ich warunki, zamordują sołtysa będącej w sąsiedztwie naukowca wioski, Frappé zgodził się prowadzić projekt tworzenia sztucznych ludzi. Według oficjalnych źródeł Prof. Frappé mógł znać Dr. Gero, a nawet być jego współpracownikiem podczas produkcji maszyn zagłady[1].

    Dragon BallEdytuj

    Red Ribbon Gun HenEdytuj

    Tę sekcję należy rozwinąć.

    GaleriaEdytuj

    PrzypisyEdytuj

    1. Siódmy tom Daizenshū.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki