FANDOM

Plantianie
Plantianie (02).jpg
プラント星人
Purantosei-jin
Miejsce zamieszkania Zaświaty[1]
Plant (dawniej)
Przeciętny wzrost przedstawicieli rasy ok. 120cm
Dieta Wszystkożerne[2]
Poziom intelektualny Rasa rozumna.
Siła przeciętnego przedstawiciela rasy Nieznana

Plantianie (jap. プラント星人 [Purantosei-jin], pl. w anime brak polskiej wersji, pl. w mandze brak polskiej wersji) – jest to rasa zamieszkująca planetę Plant jeszcze przed przybyciem nań Tsufulian czy Saiyan.

CharakterystykaEdytuj

Plantianie to pokojowy gatunek rozumnych pacyfistów.

FizjonomiaEdytuj

Plantianie wyglądem podobni są do ziemskich żab, tyle że ich anatomia bardziej przypomina ludzką. Wszyscy reprezentanci mają podobny kolor skóry - jeden z odcieni fioletu, począwszy od różowego czy różanego, poprzez fiołkowy, bzowy, purpurę i na amarancie kończąc. Wzrost przedstawicieli nie przekracza 120 centymetrów. Typowe ubrania Plantian to ponczopodobne kamizelki narzucone na bezrękawniki, togi i obuwie przypominające nameczańskie.

Znani przedstawicieleEdytuj

  • Ipana - wiejski medyk, prawdopodobnie wynalazca niezwykłego lekarstwa gojącego rany.
  • Berry - syn lekarza, przyjaciel Saiyanina Bardocka.

Osiągnięcia cywilizacjiEdytuj

Jedynym znanym wynalazkiem, który przetrwał nawet zagładę Plant, jest stworzona przez Plantian substancja, pozwalająca na niezwykle szybkie gojenie ran. Ów specyfik ma niebieskawą barwę i kleistą konsystencję. Wykradziony twórcom był używany w maszynach leczniczych Kosmicznej Organizacji Handlu.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Miejsce przypisane, uznawszy rasę za wymarłą.
  2. Opracowane na podstawie jedzenia, które Berry przynosił Bardockowi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki