FANDOM

SlugSpaceship

Statek Lorda Sluga

Statek kosmiczny Sluga (jap. Suraggu No Wakusei Kurēsā) – pojazd kosmiczny zamieszkiwany przez Sluga i jego żołnierzy.

InformacjeEdytuj

Slug podróżuje w tym pojeździe z planety na planetę w celu jej podbicia. Statek zawiera bardzo zaawansowane urządzenia, takie jak maszyny, które mogą zamrozić planetę. Ze statku wysyłane są również mniejsze pojazdy, które chodzą na czterech nogach i używają dużego wiertła do zbierania zasobów.

Gdy został po raz pierwszy zaobserwowany przez Bulmę i jej ojca, uznano go za meteor, jednak wykryto na nim formy życia. Statek jest ostatecznie zniszczony w czasie wydarzeń czwartego filmu DBZ, kiedy Slug w swej Gigantycznej formie spadł na niego.

WyglądEdytuj

Statek jest niesamowicie duży, fioletowy i jest podobny do gigantycznego metalowego insekta. Planetostatek Sluga – statek kosmiczny, którym podróżuje Slugze swoimi żołnierzami. Przez Ziemian zostaje zidentyfikowany jako meteoryt, którego próbuje zestrzelić Profesor Brief. Nie udaje się to ani jemu ani Son Gokū, Kurilínowi i Son Gohanowi. Statek upada na Ziemię, wychodzą z niego wojownicy, którzy zabierają do środka Bulmę, Muten Rōshiego i Gohana. Ze statku rozpylony jest gaz, który zakrywa niebo ochładzając powietrze. Gokū niszczy statek i zabija Sluga.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki