FANDOM

Ziemia z przyszłości
Ziemia z przyszłości
未来の地球
Mirai no Chikyū
Zaludnienie Kilkanaście osób
Klimat Charakterystyczny dla danej części globu.
Grawitacja ~10N

Ziemia z przyszłości (jap. 未来の地球 [Mirai no Chikyū], pl. w anime brak polskiej wersji, pl. w mandze brak polskiej wersji, ang. Future Earth) – znajduje się w Siódmym Wszechświecie, planeta niebieska zamieszkała przez Ziemian z przyszłości Trunksa. Pomimo, iż jest to ta sama planeta, co zwykła Ziemia, różni się ona paroma aspektami.

Historia Edytuj

Pewnego dnia przylatuje na współczesną Ziemię tajemniczy statek z nieznaną dotychczas osobą. Tą osobą okazuje się być nastoletni młodzieniec o imieniu Trunks, który przybył na teraźniejszą Ziemię aby ostrzec Wojowników Z przed groźnymi androidami i bardzo groźnym Cellem oraz informuje ich o przybyciu Son Gokū. Sam opisuje, co się stało w jego linii czasowej, jak wygląda tamtejsza Ziemia i z jakimi problemami się zmaga. W DBS ponownie przylatuje Trunks na współczesną Ziemię i opisuje zaistniałe tam wydarzenia.

Opis Edytuj

Ziemia z przyszłości Trunksa najczęściej jest pokazywana ze zniszczonymi budynkami, z brakiem ludzi (a jeśli już żyją, to są to Trunks z Bulmą, Mai i ruch oporu). Sceneria wydaje się być bardzo tragiczna - co ukazuje nam tło tej planety, które jest w kolorze brudnej zieleni, grunt jest cały połamany i zdegradowany. W Dragon Ball Z jak i Dragon Ball Super jest ona pokazywana w sposób dość podobny (kolory są inne, ale są tam też ogromne zniszczenia). Jednakże w DBS pojawia się wątek pijącego herbatę Zamasu i Gokū Black w drewnianym domku i okolica, która jest nie ruszona od zniszczeń oraz ukazane są góry, w których jeden z żyjących androidów tam mieszka - Ósemek.

Powierzchnia Ziemi z przyszłości zostaje całkowicie zniszczona przez Zamasu (po tym jak Trunks zniszczył ciało Scalonego Zamasu i jego dusza przejęła atmosferę planety, po czym ją zbombardowała pociskami Ki), a następnie zostaje unicestwiona wraz z całym Siódmym Wszechświatem przez Zenō z przyszłości.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki