FANDOM

Planeta Sadal[1], Planeta Salad[2] – miejsce zamieszkania Saiyan z Szóstego Wszechświata. Tutejsi Saiyanie również są rasą wojowników, ale w porównaniu z Saiyanami z Siódmego Wszechświata nie kradną i nie sprzedają planet, tylko walczą ze złem.Gdy Goku zamienił się w Super Saiyanina dowiedzieliśmy się od Cabby, że nie widział, ani nie słyszał nigdy o formie Super Saiyanina, co może świadczyć, że żaden z tamtejszych Saiyan nie potrafi zmienić swojej formy. Stamtąd pochodzą Cabba, Renso i Caulifla.

CiekawostkiEdytuj

  • Planeta Sadal istniała także w Siódmym Wszechświecie, jednakże tamtejsi Saiyanie musieli się z niej ewakuować, ponieważ została zniszczona w wyniku bratobójczego sporu i udali się na Tsuful.
  • Istnieje rozbieżność pomiędzy nazewnictwem używanym w komiksie Toyotarō a tym z serialu telewizyjnego. Na dzień 21 lutego 2016 zarówno Shūeisha, jak i Toei Animation nie opublikowały żadnej informacji mówiącej o tym, która wersja jest błędem, a która jest poprawna. Biorąc pod uwagę, że manga została opublikowana wcześniej, należy przypuszczać, że to do niej wkradł się błąd typograficzny i wersja telewizyjna podaje poprawne nazewnictwo. Przypuszczenia potwierdza fakt, że w pierwszym tomie mangi DBS, który wydano 4 kwietnia 2016r., nazwę planety zmieniono na tę z anime.

PrzypisyEdytuj

  1. DBS, odcinek #032: rozmowa pomiędzy Cabbą a Vegetą.
  2. DBS, rozdział #08: rozmowa pomiędzy Cabbą a Vegetą.