FANDOM

Planeta Imegga (jap. 惑星イメッガ [Wakusei Imegga], pl. w anime Planeta Olmek, pl. w mandze Brak polskiej wersji) – jest to planeta na której wylądowali Gokū, Trunks i Pan.

Informacje Edytuj

Pan, Son Gokū i Trunks walczą z ludźmi Don Kyā, są ścigani listem gończym, starsze małżeństwo daje im jeść, opowiada o sytuacji na planecie, po końcowej walce oddają ludziom ich dokumenty, na mocy, których zabrano im majątki. Planeta, na którą trafiają Son Gokū, Trunks i Pan szukając części zamiennych do swojego statku. Na planecie Olmek trafiają do hotelu, gdzie liczniki podają ceny usług, Pan ucieka z dziadkiem i Trunksem, trafia do mieszkańców planety, którym zostaje zabrany dom, z powodu nie płacenia rachunków. Planetą rządzi Don Kyā, który nakłada na mieszkańców podatki, których nie są w stanie spłacić. Jego komornicy odbierają im majątki. Kiedy zostaje skonfiskowany statek Gokū, przyjaciele atakują jego zamek, pokonują jego wojownika Ledgica i oddają w ręce mieszkańców dokumenty, na mocy których odebrano ich mienie.

Znani mieszkańcy Edytuj

Występ w grach Edytuj

Ta planeta pojawiła się w grze Dragon Ball GT: Transformation.

Ciekawostka Edytuj

  • Nazwa Imegga jest oparta na japońskim słowie gametsui (が め つ い), co oznacza "chciwy". [1]

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Dragon Ball GT Idealne Pliki Rozdz.1 (ang.Dragon Ball GT Perfect Files Vol. 1)

Nawigacja Edytuj