FANDOM

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Przedstawienie sytuacji Edytuj

Po pięciu latach od pokonania Piccolo Juniora, na Ziemię przybywa Saiyanin Raditz. Okazuje się on być bratem głównego bohatera Son Goku i planuje wcielić go do oddziału Saiyan. Nie potrafiąc wyczuwać energii KI ani rozpoznawać jej właściciela, posługuje się Scouterem, aby odnaleźć krewnego. Lokalizuje wysoki poziom mocy i myśląc, że tak duża siła może należeć jedynie do Kakarotto, rusza na spotkanie z bratem. Po dotarciu do celu okazuje się jednak, iż jego właścicielem jest Piccolo. Nameczanin wyczuwa potężną moc nowoprzybyłego nieznajomego, lecz stara się zasłonić strach i grozi przybyszowi. Raditz postanawia podjąć wyzwanie.

Przebieg walki Edytuj

Piccolo, wyczuwając potężną siłę przeciwnika, atakuje bezpośrednio techniką Bakurikimaha. Raditz przyjmuje atak nie zasłaniając. Nie odnosi żadnych obrażeń. Saiyanin, stwierdza, iż teraz jego ruch i unosi rękę w geście kumulacji energii KI. Przed niechybną śmiercią ratuje Piccolo scouter oponenta, który w tym momencie lokalizuje kolejny, jeszcze wyższy poziom energii, należący niewątpliwie do poszukiwanego Kakarotto. Raditz postanawia zignorować Piccolo i opuszcza pole bitwy udając się do brata.

Poziomy mocy Edytuj

Piccolo: 322 - poziom odczytany przez Raditza za pomocą skanera (niepełna moc, Piccolo nosił na sobie obciążniki i w trakcie walki mógł podnieść swój poziom energii).

Raditz: 1.200 - poziom weryfikowany dużo później, w trakcie walki Saibaimena z Tenshinhanem, Nappa stwierdza, że poziom mocy zielonego stwora wynosi 1.200 i jest równy Raditzowi.

GaleriaEdytuj

Piccolo - po walce

Piccolo po walce

F-b-k

Piccolo vs Raditz

Więcej z Fandomu

Losowa wiki