FANDOM

Piccolo Daimaō
Piccolo Daimaō
ピッコロ大魔王
Pikkoro Daimaō
Imię w anime Szatan Serduszko
Imię w mandze Wielki Szatan Piccolo
Inne imiona Emperor Piccolo
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze DB, rozdział #135
Debiut w anime DB, odcinek #102
Występuje LogoDBDragon Ball Super Logo[1]
Rasa
  • Nameczanin
  • Demon
  • Typ Nameczanina wojownik
    Zginął 1. Został przebity przez małego Gokū.
    Pochodzenie Namek
    Miejsce zamieszkania Ziemia
    Poziom bojowy 220 [j]
    Głos Takeshi Aono
    Znaczenie imienia „Piccolo Daiamaō” – „ピッコロ, pikkoro”, pochodzi od „piccolo”, które po włosku znaczy „mały”, jest to również nazwa stosowana do określenia specyficznego italijskiego fletu; „大魔王, daiamaō” to z japońskiego „wielki i zły król” bądź „wielki król demonów”.
    Pokrewieństwa
  • Katatts (ojciec)
  • Mega Piccolo (poprzednie wcielenie)
  • Ziemski Bóg (dobra połowa)
  • Piccolo Daimaō Junior (następne wcielenie/syn)
  • Piano (syn i służący)
  • Tamburine (syn)
  • Cymbol (syn)
  • Drum (syn)
  • Piccolo Daimaō (jap. ピッコロ大魔王 [Pikkoro Daimaō], pl. w anime Szatan Serduszko, pl. w mandze Wielki Szatan Piccolo, fr. Satan Petit-Cœur, ang. King Piccolo)kosmita, wysokiej postury Nameczanin, potomek Smoczego Rodu, zła część Super Nameczanina Mega Piccolo, główny antagonista szóstej sagi serialu Dragon Ball.

    Przed Dragon BallemEdytuj

    Kiedy Mega Piccolo, chcąc zostać bogiem Ziemi, przeszedł intensywny trening mentalny, jego osoba podzieliła się na dwa odrębne byty, dobro zebrało się w postaci Ziemskiego Boga, a Piccolo Daimaō stał się uosobieniem całego zła, które nosił w sobie Mega Piccolo. Daimaō chciał zawładnąć Ziemią i sprawić, by na świecie zapanował chaos. Zamienił wszystkie zakazy powstrzymujące ludzi na jeden: „Zakaz Przestrzegania Prawa”, a sam rodził dzieci-demony i z ich pomocą terroryzował Ziemian. Wielu wojowników próbowało go pokonać, większość zginęła[potrzebne źródło]. W końcu pojawił się Mutaito, znany na całym ówczesnym świecie mistrz sztuk walki. Za pierwszym razem przegrał, ocierając się o śmierć, lecz to nie zabiło w nim ducha walki. Mistrz zniknął w górach na dłuższy czas, by nauczyć się techniki Mafūba. Z pomocą tej techniki zamknął Piccolo Daimaō w elektrycznej kuchence do ryżu, którą po wszystkim Muten Rōshi wrzucił do oceanu.

    Dragon BallEdytuj

    Saga Piccolo DaimaōEdytuj

    Po upływie około 300 lat Pilaf, spragniony władzy Ziemianin o gremlinim wyglądzie wraz z pomocnikami Mài i Shāo znaleźli kuchenkę i uwolnili Piccolo, w nadziei że, gdy ten obejmie władzę nad światem, w ramach wdzięczności podaruje im jakąś jego część. Piccolo postanowił zabić wszystkich mistrzów sztuk walki i w tym celu powołał do życia Tamburine'a oraz kazał Cymbalowi, drugiemu powołanemu słudze, zebrać siedem smoczych kul, o których istnieniu dowiedział się od Pilafa. Po zebraniu kul, Piccolo poprosił Shén Lóng'a o wieczną młodość. Demon walczył w między czasie z: małym Gokū, Żółwim Pustelnikiem, Jiǎozi, Tiānjīnfànem – wszystkich pokonał, a Muten Rōshi i Jiǎozi nie przeżyli starcia. Po przegranej Son udał się do Karina z prośbą o pomoc, ten wysłał go do lodowego labiryntu, aby tam Saiyanin mógł napić się przeboskiej wody. Chłopiec po zdobyciu nowych sił zabił demona. Tuż przed śmiercią jednak Piccolo Daimaō wypluł jajo, z którego wykluł się jego syn i reinkarnacja – Piccolo Daimaō Junior.

    GaleriaEdytuj

    PrzypisyEdytuj

    1. Pojawia się jako widmo podczas treningu Gokū i Kurilína w Strasznym Lesie.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki