FANDOM

Papparapā (jap. パッパラパー [Papparapā], pl. w anime Magia Babidiego, pl. w mandze ?, fr. ?, ang. Paparapapa)magiczna moc Babidiego, używana przez niego na wiele sposobów i bardzo często.

InformacjeEdytuj

Technikę tę można wykorzystywać do kilku różnych czynności, jednak w większości przypadków działanie musi poprzedzać wykrzyczenie słowa „papparapā”[1].

Efekty PapparapyEdytuj

  • Teleportacja - Babidi niejednokrotnie używa swojego zaklęcia do przeniesienia swoich podwładnych - np. Puipuia na planetę Zun - w tereny bardziej im sprzyjające.
  • Dalekowidzenie - dzięki tej wariacji można podglądać odległe od użytkownika obszary, umożliwia to także stworzenie kryształowej kuli.
  • Przejęcie kontroli nad umysłem - takie przekształcenie zostaje ukazane widzowi, kiedy Babidi przejmuje umysł Vegety.
  • Magiczny śluz - jest to wystrzelenie lepkiej substancji, która razi wroga prądem. Babidi ujawnia taką zdolność, kiedy broni się przed Piccolo.
  • Bariera ki - osłona wytworzona wokół użytkownika.

PrzypisyEdytuj

  1. W większości, ponieważ kiedy Babidi bronił się przez atakami Piccolo magiczną barierą, pominął inkantację.