Fandom

Dragon Ball Wiki

Pantie

1276stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Pantie[1][2][3]
Pani Brief w transie.JPG
ブルマの母
パンチー[2][3]
Burumā no mama
Panchī[2][3]
Imię w anime Mama Bulmy
Imię w mandze Mama Bulmy
Płeć Kobieta
Debiut w mandze DB, rozdział #069
Debiut w anime DB, odcinek #044
Występuje LogoDB.pngLogoDBZ.jpgDragon Ball Super Logo.pngLogoDBGT.png
Rasa Ziemianin
Data urodzin Rok 700
Zginęła 1. Została zabita przez Majin Bū.
2. Zginęła, kiedy Freezer zniszczył Ziemię.
Pochodzenie Ziemia
Miejsce zamieszkania Ziemia
Poziom bojowy nieznana
Głos
  • Mariko Mukai[4]
  • Hiroko Emori[5]
  • Yōko Kawanami[6]
  • Znaczenie imienia „pantie”, a właściwie japońskie „パンチー, panchī” pochodzi od również japońskiego „pantī, パンティー”, zapożyczenia od angielskiego „panties”, czyli od „majtek”.
    Pokrewieństwa
  • Profesor Brief (mąż)
  • Tights (pierworodna)
  • Bulma (córka)
  • Vegeta (zięć)
  • Trunks (wnuk)
  • Bra (wnuczka)
  • Król Vegeta (kum)
  • Table (brat zięcia)
  • Gure (żona brata zięcia)
  • Bulma Junior (praprawnuczka)
  • Vegeta Junior (prapraprawnuk)
  • Tama (pupil)
  • Vegeta z przyszłości (odpowiednik zięcia z alternatywnej przyszłości)
  • Bulma z przyszłości (odpowiednik córki z alternatywnej przyszłości)
  • Trunks z przyszłości (odpowiednik wnuka z alternatywnej przyszłości)
  • Trunks z przyszłości Cella (odpowiednik wnuka z alternatywnej przyszłości)
  • Pantie[1][2][3] (jap. ブルマの母, パンチー[2][3] [Burumā no mama, Panchī[2][3]], pl. w anime Mama Bulmy, pl. w mandze Mama Bulmy, fr. La mère de Bulma, ang. Mrs. Briefs)Ziemianka, żona Profesora Briefa, matka Tights i Bulmy, teściowa Vegety. Mieszka w gł. siedzibie Capsule Corporation.

    Wygląd i osobowośćEdytuj

    Pantie jest urodziwą, pełną energii i życia blondynką. Jest niezwykle radosna i żywiołowa, a przy tym, podobnie jak mąż, bujająca w obłokach i zdająca się nie dostrzegać wielu spraw lub mieć zwyczajnie nad wyraz lekkie podejście do życia[7][8][9]. Jej postać wydaje się być wykreowana na „stereotypową blondynkę”. Pantie jest kokieteryjna i uwodzicielska[10], przy czym słodka i żyjąca we własnym świecie.

    Jej pasjami zdają się być ciasta i słodycze. Spełnia się też w roli dobrodusznej pani domu; kiedy tylko ma okazję, zaprasza przyjaciół Bulmy na poczęstunek i herbatę. Pantie ma dwoje wnucząt Trunksa i Brę.

    GaleriaEdytuj

    PrzypisyEdytuj

    1. 1,0 1,1 Ta pisownia jest wynikiem dostosowania na potrzeby zachodnie japońskiego パンチー, panchī.
    2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 W wywiadzie z Akirą Toriyamą zamieszczonym w opublikowanym w 2004 roku Dragon Ball Forever, drugim ilustrowanym przewodniku odświeżonej edycji mangi (zwanej Kanzemban) autor Smoczych Kul zapytany, zdradza, że jeżeli kiedykolwiek miałby nadać imię postaci mamy Bulmy, to zdecydowanie byłoby to Pantie (jap. パンチー, panchī).
    3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 3,5 W 26 rozdziale rysowanej przez Naho Ōishi mangi Dragon Ball SD, opublikowanym w kwietniowym numerze miesięcznika Saikyō Jump z 2014 roku, owa informacja została jednoznacznie powtórzona, kiedy to mama Bulmy przedstawia się małemu Son Gokū imieniem Pantie (jap. パンチー, panchī).
    4. Dragon Ball, Dragon Ball Z.
    5. Zastępstwo Mariko Mukai w Dragon Ball Z.
    6. Przejęcie roli po Mariko Mukai w Dragon Ball Z; Dragon Ball Kai, Dragon Ball Z: Bóg i bóg: Battle of Gods.
    7. Nie zrozumiała, kiedy przyjaciele wytłumaczyli jej, że młodzieniec, z którym rozmawia, jest przybyłym z przyszłości odpowiednikiem jej wnuka. Nadal uważała za wielki zbieg okoliczności, że ci dwaj mają tak samo na imię.
    8. Kiedy okazało się, że Babidi planuje zniszczyć Zachodnią Stolicę, w której mieszka Panties, kobieta wraz z mężem stwierdziła, że nie opuści domu, kwiatków i zwierząt, skoro i tak po śmierci mogą ją wskrzesić przy użyciu smoczych kul.
    9. Kiedy Mister Satan poznał osobiście Profesora Briefa, nazwał go najbogatszym na świecie, gdyż tak w istocie jest; jednak ani Pantie, ani jej mąż nie zdawali sobie z tego wcześniej sprawy i wydawali się zdumieni tym faktem.
    10. Flirtowała zarówno z Son Gokū, Yamchą, Vegetą, jak i z Trunksem z przyszłości.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki